معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد؛

راه‌اندازی غرفه عفاف و حجاب در نمایشگاه دفاع مقدس سپاه روح‌الله

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: غرفه عفاف و حجاب یکی از غرفه‌های تعبیه شده در نمایشگاه دفاع مقدس است که در روزهای آینده راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۵۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ - 22September 2017
راه اندازی غرفه عفاف و حجاب در نمایشگاه دفاع مقدسبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ «نظم‌آبادی» با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس اظهار داشت: اصلی‌ترین هدف از برگزاری نمایشگاه گرامیداشت به پاس هفته دفاع مقدس است و با توجه به وضعیت فرهنگی جامعه مسائل فرهنگی روز را در این نمایشگاه برای عموم به تصویر کشیده‌ایم.

وی افزود: تعداد 8 غرفه از جمله غرفه سازمان عتبات عالیات به منظور معرفی و نمایش دستاوردهای استان مرکزی در بخش بازسازی عتبات، غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور فعالیت‌های فرهنگی، غرفه فضای مجازی با هدف معرفی آسیب‌های فضای مجازی، غرفه فرهنگی و فروش محصولات فرهنگی از جمله کتاب و لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی، معرفی دستاوردهای تیپ مردم پایه 71 روح‌الله در بخش مخابرات و مخابرات و جنگ‌های نوین در قالب یک غرفه طراحی و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: همچنین غرفه ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگاه به همت بسیج حقوقدانان استان در این نمایشگاه فعال است.

سرهنگ نظم‌آبادی با اشاره به سرویس اباب و ذهاب گفت: سرویس ایاب و ذهاب رایگان برای علاقه‌مندان و عموم شهروندان برای بازدید از نمایشگاه در 5 ایستگاه از جمله میدان انقلاب، خیابان 22 بهمن، جلوی درب اصلی مصلی بیت‌المقدس، میدان حافظیه و شهرک الغدیر روبروی مجتمع شهید آسنجرانی همه روزه از 27 تا 31 شهریورماه از ساعت 18 و در روزهای مهرماه از ساعت 17 آماده سرویس دهی به شهروندان هستند.

وی ادامه داد: : سال گذشته نمایشگاه از نخستین روز از هفته دفاع مقدس برپا می‌شد و در هر شب بین 5 تا 6 هزار بازدیدکننده از نمایشگاه داشتیم و از همان شب اول شاهد این حجم از بازدید کننده بودیم اما امسال به دلیل تقارن با ماه محرم و ایام بازگشایی مدارس که با افتتاح نمایشگاه پیش از آغاز هفته دفاع مقدس همراه شد در این چند شب نسبت به پیش‌بینی که داشتیم استقبال کمتری را شاهد بودیم ولی امیدواریم در روزهای آتی شاهد همان حضور پررنگ باشیم.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: سعی کرده‌ایم امسال کار را جذاب‌تر از قبل اجرا کنیم تا بتوانیم مخاطب بیشتری را جذب کنیم و برای این منظور نیز از اردیبهشت‌ماه هنرمندان کار تمرین را آغاز کردند.

سرهنگ نظم‌آبادی با اشاره به تعداد هنرمندان مشارکت کننده گفت: در هر شب تعداد 70 هنرمند نقش‌آفرین خواهند بود که در دو بخش ضبط استودیو و عملیاتی تدارک دیده شد، که در بخش ضبط از خردادماه و کار در بخش عملیاتی را با استفاده از ادوات و ماشین‌آلات راه‌سازی در تیرماه آغاز کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها