جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق کشور؛

قدرت های استکباری تاب دیدن انقلاب ما را نداشتند

مراسم رژه نیروهای مسلح در شهرستان زابل با حضور سردار گشتاسبی جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق کشور و مسئولان شهرستان زابل برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ - 22September 2017

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، سردار گشتاسبی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم اظهار داشت: امسال هفته دفاع مقدس و ماه محرم همزمان شده است و این همزمانی نشانه ای است، چرا که هر چه نظام جمهوری اسلامی دارد با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش است.

وی در ادامه افزود: اولین موضوعی که باید ما در مورد آن هوشیار باشیم و آنرا زنده نگه داریم حماسه سازی های رزمندگان در دفاع مقدس است رزمندگانی که از مردم و کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و امروز رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور نشان دهنده عظمت کشورمان و همچنین به یاد رشادتهای این عزیزان و شهدای مان در صحنه های نبرد حق علیه باطل است.

جانشین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بیان کرد: جنگ در زمانی به ما تحمیل شد که انقلاب ما تازه به پیروزی رسیده بود. انقلابی که حتی نیروی مسلح محکم و قوی در اختیار نداشت.

وی ادامه داد: عزت و سربلندی ایران ما در منطقه و حتی جهان به واسطه خون هایی است که در سالهای انقلاب و دفاع مقدس هدیه کردیم، قدرتهای استکباری جهان، تاب و طاقت دیدن انقلاب ما را نداشتند پس جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کردند؛ اما امام عزیز ما با پشتوانه اراده الهی و مردم عزیز ایران با بسیج همه امکانات و مردم سد محکمی را در برابر دشمن ایجاد کرد و حتی نگذاشتند یک وجب از این خاک جدا شود، پس وظیفه ماست که همیشه گوش به فرمان رهبر و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

در ادامه یگانهای مستقر پیاده و موتوری نیروهای مسلح از جلوی جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار