خانجانی:

تبعیت از اصل «ولایت فقیه» عامل اصلی پیروزی در دفاع مقدس بود

«خانجانی» مشاور مدیرکل و رئیس اداره حفظ آثار و نشر اززش های دفاع مقدس شرق تهران گفت: عامل اصلی پیروزی ما در دفاع مقدس وجود و تبعیت از اصل ولایت فقیه بود.
کد خبر: ۲۵۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ - 22September 2017

به گزارش دفاع پرس از تهران، «خانجانی» مشاور مدیر کل و رئیس اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شرق تهران،امروز همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان پردیس بود.

وی ضمن اشاره به اهداف صدام و حامیان منطقه ای و بین المللی اش از حمله به ایران، اظهارداشت: آنچه که عامل اصلی پیروزی ما در جنگ هشت ساله با رژیم بعثی بود، وجود اصل ولایت فقیه و تبعیت ملت از آن بود.

فرمانده اسبق سپاه شهرستان دماوند، تصریح کرد: از نظر امام(ره) دفاع ما در برابر رژیم بعثی، دفاع از خاک نبود، بلکه دفاع از اعتقادات دینی و عمل به تکلیف شرعی بود. بنابراین دفاع ما در برابر تجاوز «صدام» عقلانیت توام با عشق و معنویت و ایثارگری بود.

وی افزود: همین نگاه دینی و معنوی، روحیه سلحشوری، ازخود گذشتگی و فداکاری در راه آرمان های مقدس انقلاب را در ذهن رزمندگان ما ایجاد نموده بود که باعث پیروزی ما در برابر ارتش مجهز «صدام» و حامیان جهانی آن گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار