امام جمعه اصفهان؛

در ساخت سلاح‌های نظامی به جایی رسیدیم که ابرقدرت‌ها از ما هراس دارند

امام جمعه اصفهان گفت: جوانان بعد از جنگ تجربه‌دار شدند و همین‌ مسائل زمینه‌ساز ساخت سلاح‌ها و موشک‌هایی شدند که امروز باعث افزایش قدرت نظامی ما است و ما در ساخت سلاح آنچنان پیش رفتیم که ابر‌قدرت‌ها از ما هراس دارند و کینه به دل گرفته‌اند.
کد خبر: ۲۵۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ - 22September 2017

به گزارش دفاع پرس از اصفهان، «حجت الاسلام والمسلمین سید یوسف طباطبایی نژاد» در خطبه‌های امروز نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: روزی بود که صدامیان از زمین و هوا به ایران اسلامی حمله کردند و خدا را شاکریم که مقابل همه به‌ خصوص آمریکایی که وارد جنگ با ما شد ایستادیم و دفاعی مقدس را آفریدیم.

آیت‌الله طباطبایی نژاد درخصوص اهمیت حضور در نماز جمعه تصریح کرد: در خطبه اول نماز جمعه مسائل اعتقادی بیان می‌شود که می‌تواند تأثیر بسزایی در زندگی همه ما بگذارد.

وی با اشاره به حضور نیروهای بسیج و ارتش در نماز جمعه گفت: حضور نیروهای مسلح در نماز جمعه نباید مختص به یک هفته خاص باشد و آنها باید هرزمان که میتوانند به نماز جمعه بیایند تا دیگران نیز تشویق و ترغیب شوند.

امام جمعه اصفهان خاطر نشان کرد: جوانان بعد از جنگ تجربه‌دار شدند و همین‌ مسائل زمینه‌ساز ساخت سلاح‌ها و موشک‌هایی شدند که امروز باعث افزایش قدرت نظامی ما است، ما در ساخت سلاح آنچنان پیش رفته‌ایم که ابر‌قدرت‌ها از ما هراس دارند و کینه به دل گرفته‌اند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم گفت: امام صادق(ع) می‌فرمایند هر کس روز عاشورا روز حزن و مصیبتش باشد و فکر کند عزیزی از او از دست‌ رفته و برایش گریه کند خداوند روز قیامت را برای او فرح و شادی می‌کند.

وی با بیان اینکه فردا روز ورود اهل بیت به کربلا است، افزود: امام حسین(ع) برای بعضی از افرادش در کربلا مطالبی بیان کردند و ایشان گفتند اینجا خون ما ریخته می‌شود و باید در این محل بمانید.

آیت‌الله طباطبایی نژاد به درگذشت آیت‌الله راستی کاشانی اشاره کرد و گفت: ایشان عالم و مجاهد بسیار بزرگی بود که بنده افتخار داشتم سال‌ها در محضر ایشان تلمذ کنم؛ انشالله که خداوند روح این مرد بزرگ را با اباعبدالحسین(ع) محشور کند.

وی همچنین صحبت‌های ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل را دیوانه‌وار دانست، افزود: رهبر انقلاب و رئیس‌جمهور به‌ خوبی جواب ترامپ را دادند.

به گزارش دفاع پرس، نمازگزاران بعد از اقامه نماز جمعه در راستای محکومیت سخنان رئیس جمهور آمریکا علیه کشورمان در سازمان ملل راهپیمایی و انزجار خود را از خباثت‌های استکبار جهانی اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار