استاندار ایلام:

رژیم صهیونیستی از نقش سازنده ایران در منطقه عصبانی است

استاندار ایلام گفت: بازنده اصلی در برجام، این رژیم جعلی و مزدور بود ولی کشور ما پیروز واقعی همه میادین است و امروز نقش ایران اسلامی در منطقه آنان را به هم ریخته است.
کد خبر: ۲۵۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ - 22September 2017
نیروهای مسلح کشور ما همیشه آماده هستند تا دشمن را سرجای خود بنشانندبه گزارش دفاع پرس از ایلام، «محمدرضا مروارید» استاندار ایلام در آئین رژه نیروهای مسلح استان که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در ایلام برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان جنگ را بر ما تحمیل کردند اما این جنگ تحمیلی به دفاع مقدس تبدیل شد و ایثار ملت و شهدا باعث ماندگاری دفاع مقدس شد.

مروارید اظهار کرد: ملت ما در ایام دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند و از کیان کشور دفاع کردند و امروز این امر به مراتب بسیار بهتر از گذشته است.

وی افزود: استکبار از توطئه دست بر نمی‌دارد و امروز هم با تحریک دست‌نشانده‌های خود تحت عناوین طالبان و داعش به ناامنی در منطقه  می‌پردازد.

وی افزود: سردار سلیمانی دیروز در بیاناتی در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم گفت «همسر شهیدی با التماس می‌گفت پدرم آرزوی دفاع از حرم دارد و اگر می‌شود در این راه او را کمک کنید» و این حال و روز همه ملت ما برای دفاع از خاک کشور است.

وی به صحبت‌های زشت و سخیفانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ابراز داشت: بازنده اصلی در برجام، این رژیم جعلی و مزدور بود ولی کشور ما پیروز واقعی همه میادین است و امروز نقش ایران اسلامی در منطقه آنان را به هم ریخته است.

استاندار ایلام تصریح کرد: نیروهای مسلح کشور ما همیشه آماده هستند تا دشمن را سرجای خود بنشانند.

وی افزود: در صورت هرگونه تجاوز به حریم این سرزمین با تمام قوای نظامی و نیروهای مردمی با دفاع از کشور، شکست‌های سهمگین و سنگینی را بر دشمنان تحمیل خواهیم کرد.

انتهای پیام/



نظر شما
پربیننده ها