همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

برپایی نمایشگاه عکس دوران دفاع مقدس در شوراهای حل اختلاف زاهدان

نمایشگاه عکس دوران دفاع مقدس در نخستین روز از آغاز این هفته در مجتمع مرکزی شوراهای حل اختلاف زاهدان بر پا شد.
کد خبر: ۲۵۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ - 22September 2017

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، محمدرضا طاهری نسب معاون رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام ماه محرم الحرام و گرامیداشت دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: امسال آغاز ماه محرم مقارن گشته با دوران دفاع مقدس، دورانی که رزمندگان ما با تاسی از امام حسین (ع) و دفاعی مطهر توانستند در جنگ نابرابر پیروز میدان باشند.

وی افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه عکس حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و گرامیداشت حماسه سازان و حماسه آفرینان دفاع مقدس است و به نمایش گذاشتن صحنه هایی از دوران دفاع مقدس برای نسل امروز است.

معاون رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمنان امروز برای رسیدن به اهداف خود به اهرم‌هایی از جمله از بین بردن قبح اعمال نادرست در جامعه، ترویج فرهنگ‌های بی هویت، نفوذ در افکار و اذهان جوانان از طریق وسایل ارتباطی از قبیل ماهواره، اینترنت و ترویج بی بند و باری در جامعه روی آورده است.

طاهری با اشاره به اینکه هدف استکبار در دوران جنگ تحمیلی براندازی نظام و انقلاب اسلامی بود گفت: اکنون نیز پس از جنگ تحمیلی دشمن آرام نبوده و همیشه به فکر طرح و نقشه‌هایی جدید برای تعدی به خاک، هویت، فرهنگ و منافع ملت ایران اسلامی بوده است.

این مسئول اضافه کرد: در زمان جنگ تحمیلی، متناسب با حمله‌ای که از سوی دشمن انجام می‌شد، رزمندگان اسلام با دفاعی مقدس از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری کردند به طوری که در تاریخ تمام جنگ‌های دنیا، دفاع مقدس کشور ما بی‌نظیر و مثال‌زدنی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار