نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام عنوان کرد؛

اقدام انقلابی در برابر نقض برجام، بهترین پاسخ به سخنان ترامپ

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: مسئولان کشور باید نسبت به اظهارات قلدرمآبانه رئیس‌جمهور رژیم فاسد آمریکا پاسخ کوبنده و قاطع و اقدام انقلابی در برابر نقض برجام داشته باشند.
کد خبر: ۲۵۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ - 22September 2017
اقدام انقلابی در برابر نقض برجام، بهترین پاسخ به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا/ ایستادگی و مقاومت؛ گفتمان امام راحل و انقلاب اسلامی

به گزارش دفاع پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «محمدنقی لطفی» امام‌جمعه ایلام، ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر اظهار داشت: سخنرانی وقیحانه و به‌ دور از ادب رئیس‌جمهور آمریکا نتیجه امتیازدهی در برجام بود.

وی با بیان اینکه ناگفته‌های دوران دفاع مقدس و دستاوردهای پیروزی‌های غرورآفرین عرصه‌های مختلف برای نسل جوان باید تبیین شود، افزود: نظام اسلامی درصحنه‌های گوناگون ازجمله دفاع مقدس، شکست و ناکام کردن نظام سلطه و استکبار جهانی به رهبری رژیم فاسد آمریکا، موفقیت‌های تحسین‌برانگیز و افتخارآمیزی در 38 سال گذشته داشته است.

امام‌جمعه ایلام یادآور شد: امروز ایران اسلامی دارای قدرتمندترین نظام سیاسی در جهان معاصر است و این نظام علی‌رغم فشارها و تحریم‌ها و تهدید دشمنان، محکم و راست‌قامت ایستاده و برای رسیدن به اهداف بلند راهبردی خود، همه موانع را از سر راه خود برداشته است.

آیت‌الله لطفی گفت: اظهارات قلدرمآبانه ریس جمهور رژیم فاسد آمریکا باید با پاسخ کوبنده و قاطع مسئولین همراه باشد، سخنان سخیف و اتهام زنی با ادبیات زشت و به‌دوراز عرف سیاسی علیه ملت ایران در سازمان ملل متحد، حکایت از این واقعیت دارد که مذاکره و توافق هسته‌ای با شیطان بزرگ بی‌فایده و زیان‌بار و لگدمال نمودن برجام است.

خطیب نماز جمعه ایلام، یادآور شد: کسانی که مذاکره با کدخدا را بزرگ‌ترین افتخار برای خود می‌دانستند، باید به افکار عمومی جواب دهند که برجام چه دستاوردی داشته است و در این خصوص پاسخ‌گو باشند، ایستادگی و مقاومت در برابر باج‌خواهی و تهدید و تحریم رژیم آمریکا و متحدان غربی و عربی، گفتمان انقلاب و امام و رهبری است و در شرایط امروز یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

وی، تصریح کرد: طرفداران مذاکره با آمریکا و بزک کنندگان چهره خشن و دیکتاتوری آن، به صلح و دوستی و قابل‌اعتماد بودن آمریکا، باید عبرت بگیرند چهار سال تمام روزنامه‌ها، سایت‌ها و نشریات اردوگاه اصلاح‌طلبان با فضاسازی‌های کاذب سعی کردند تا از رژیم ظالم آمریکا، یک رژیم صلح‌دوست و نظام اسلامی را جنگ‌طلب و زیاده‌خواه معرفی کنند.

خطیب نماز جمعه ایلام، بیان کرد: سیاست‌مدارانی مثل رئیس‌جمهور رژیم فاسد آمریکا هرگز شایسته اعتماد نبوده و نیستند و توافق ناموفق هسته‌ای و برجام نافرجام، نتیجه اعتماد به دشمن شماره یک ملت ایران یعنی آمریکای جنایتکار است، انتظار مردم از دولت برخورد قاطع با نقض برجام است و بهترین و مناسب‌ترین جواب اراجیف رئیس‌جمهور آمریکا، برخورد قاطع و انقلابی با نقض برجام از سوی آمریکاست.

لطفی افزود: سردمداران کاخ سفید در طول 38 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، همواره خصومت و دشمنی خود را با ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف ثابت کرده‌اند و آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی که می‌توان آن را بزرگ‌ترین شکست قرن برای آن‌ها در نظر گرفت، سالهاست از ابزارها و تهدیدهای مختلفی استفاده می‌کنند تا ملت ایران را تحت‌فشار و سلطه خود قرار دهند، اما مقاومت و ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب، چشم طمع رژیم فاسد آمریکا را کور کرده است.

وی گفت: توافق برجام میان ایران و آمریکا و برخی از قدرت‌های جهانی، آمریکایی‌ها را وادار به عقب‌نشینی از مواضع خصمانه خود علیه ایران کرد، اما آمریکایی‌ها نه‌تنها از رفتارهای خبیثانه خود دست برنداشته‌اند، بلکه هرروز با نقض مکرر برجام، بی تعهدی خود را برای جهانیان ثابت کردند، لذا باید دولت در برابر نقض آشکار برجام انقلابی عمل کند.

امام جمعه ایلام، در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تعلیم و تربیت بر اساس آموزه‌های دین مقدس اسلام و معارف اهل‌بیت (ع) عامل مهم و اساسی در پیشرفت و تعالی جامعه است، گفت: نظام تربیتی نقشه راه جامعه است و باید با جهت‌گیری واحد و با حرکت هماهنگ و همسو با اهداف نظام اسلامی در شکوفا نمودن استعداد انسان تا اجرایی‌ترین مراحل آن‌که دارای رهنمود، راهبرد و راهکار باشد.

امام‌جمعه ایلام افزود: نظام تعلیم و تربیتی در نظام اسلامی درواقع، نقشه جامع تربیتی و نقشه راه برای کشور است و منابع غنی و پویا و سازنده قرآنی و حدیثی، زیربنای تعلیم و تربیت جامعه انقلابی و ایران است که باید امروز بیش از گذشته با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان موردتوجه قرار گیرد.

وی، در ادامه با اشاره به ایام ماه محرم و شهادت سالار و سرور شهیدان، یادآور شد: مراسم سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان حضرت سیدالشهدا (ع) باید در راستای اهداف بلند و نورانی عاشورا هر چه با کوه‌تر برگزار شود و هیئت‌های عزاداری باید اهداف و انگیزه قیام عاشورا را برای نسل جوان تبیین کنند.

لطفی ابراز کرد: تجزیه عراق و استقلال کردستان عراق، تأسیس اسرائیل دیگر در مرزهای ایران است و ایران قدرتمند هرگز اجازه چنین کاری نخواهد داد، طراحان اصلی و پشت پرده این توطئه، مثلث شوم آمریکا و اسرائیل و رژیم آل سعود هستند.

امام‌جمعه ایلام، گفت: پس از شکست سنگین تکفیرها وداعش که فرزند نامشروع این مثلث شوم است و پیروزی‌های جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی و نابودی کامل داعش، آمریکا و رژیم فاسد و کودک کش آل سعود و اسرائیل، برای جبران شکست‌های اخیر در عراق، سوریه و لبنان برای ادامه شرارت‌های خود تصمیم به بر تشکیل اسرائیل دیگر در مرزهای ایران سوریه و عراق گرفتند.

وی، تصریح کرد: نظام سلطه، با تحریک مسعود بارزانی که کارنامه سیاه و ننگین و خیانت باری نسبت به ایران و عراق دارد، درصدد ایجاد حکومت کردی در منطقه دارند، به‌طورقطع ایران قدرتمندانه اجازه نخواهد داد که رژیم فاسد و خیانت‌کاری همچون اسرائیل در مرزهای جمهوری اسلامی، پایگاه نظامی و شبکه‌های جاسوسی و حمایت از تروریست‌های تکفیری تأسیس شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار