همزمان با سراسر کشور؛

رژه پرشکوه نیروهای مسلح در استان البرز برگزار شد

رژه پرشکوه نیروهای مسلح استان البرز همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان ارشد استانی در شهر کرج برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶ - 22September 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، همزمان با سراسر کشور رژه نیروهای مسلح در استان البرز با حضور مسئولان ارشد استانی، خانواده معظم شهدا، جانبازان و مردم شهیدپرور شهر کرج برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به ایراد سخنرانی و خیرمقدم پرداخت و با بیان ضرورت نقش نیروهای مسلح در اقتدار و صلابت ایران اسلامی اظهار داشت: ایران در هر مقطعی که مورد تجاوز واقع شد بخشی از خاک خود را از دست داد ولی انقلاب اسلامی زمانی پیروز شد که تمام توانایی های کشور بر اثر محاصره دشمن کاسته شده بود و با این وجود تمام قسمت هایی که از خاک ایران در اشغال بود بازپس گرفته شد.

ایشان در ادامه افزود: از مهمترین مولفه های انقلاب اسلامی شهادت طلبی جوانان ایران اسلامی است که حاصل ایمان، توکل به خدا و توسل به ائمه مخصوصا سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می باشد.

در ادامه این مراسم استاندار البرز نیز ضمن تبریک به مناسبت شروع سالروز هفته دفاع مقدس و عرض تسلیت به مناسبت آغاز ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) به تشابه های موجود در فلسفه دفاع مقدس و قیام امام حسین (ع) پرداخت و افزود: ایثارگری های جوانان ما در دوران دفاع مقدس امروز باید سرلوحه کارهای ما باشد و این گونه ایثارگری های و ایستادگی ها برای رشد جامعه ما ضروری است.

در این مراسم نیروهای مسلح مستقر در استان به نمایش اقتدار و توانمندی های خود پرداختند. یگان های مستقر در میدان که از نیروهای سپاه، ارتش، انتظامی و بسیج بودند در صفوف متحد از مقابل جایگاه قرآن کریم و تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) رژه رفتند.

در خاتمه این مراسم مسئولان ارشد استانی از خانواده های معظم شهدای حاضر در میدان رژه با اهدا هدایا تجلیل به عمل آوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار