رئیس کمیته تخصصی راویان ستاد مرکزی راهیان نور:

پیام یادواره‌های شهدا استقامت و پایمردی است

رئیس کمیته تخصصی راویان ستاد مرکزی راهیان نور با بیان اینکه پیام یادواره‌های شهدا استقامت و پایمردی است، گفت: این مراسمات نوعی مشق نظامی بوده و ثمرات پیروزی در برابر دشمن را در هفته دفاع مقدس تداعی می‌کنیم.
کد خبر: ۲۵۸۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ - 23September 2017
ثمرات پیروزی در برابر دشمن در هفته دفاع مقدس تداعی می‌ شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، سرتیپ دوم ستاد «غلامحسین دربندی» رئیس کمیته تخصصی راویان ستاد مرکزی راهیان نور در یادواره سرداران و 33 شهید روستای «خطیرکلا» بخش مرکزی منطقه «بالاتجن» قائم‌شهر با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و آغاز ماه محرم، اظهار داشت: محرم و عاشورا با دفاع مقدس عجین شده است.

امیر دربندی با بیان اینکه ذات جنگ ایران خونریزی نبوده بلکه روحیه مقاومت و پایمردی در حماسه دفاع متجلی شده است، اظهار داشت: تداوم راه شهدا سبب تحکیم پایه‌های اعتقادی نظام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سن غالب شهدای ما بیش از 20 سال نبوده است، تصریح کرد: 71 درصد شهدای کشور زیر 20 سال بودند که 7 هزار نفر از این تعداد را جوانان و کودکان زیر 15 سال تشکیل می‌دادند.

رئیس کمیته تخصصی روایان ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اعلام اینکه رزمندگان عاشقانه به جبهه حق علیه باطل رفتند و جوان 13 ساله با هدف عشق به ولایت و پایمردی زیر تانک رفته است، تصریح کرد: هر کدام از شهدای دفاع مقدس «محسن حججی» زمان خود بوده و انقلابی در جامعه ایجاد کرده که در اکثر نقاط دنیا خودنمایی می‌کند.

امیر دربندی با اشاره به اینکه شهدا خودشان میزبان یادواره‌های شهدا هستند، گفت: شهدای مدافع حرم نیز ادامه رو راه شهدای دفاع مقدس بودند.

وی با اعلام اینکه استکبار با یادواره‌ها و یاد و خاطره دفاع مقدس دشمنی دارند، گفت: دفاع مقدس هنوز قابل لمس بوده و تمام شدنی نیست و یاد و خاطره جانبازان باید در جامعه مشهود شود.

امیر دربندی با بیان اینکه رشادت رزمندگان دفاع مقدس مثال‌زدنی است، گفت: افتخار ما این بود که جنگ ما عاشورایی بوده است و این راه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پیام یادواره‌های شهدا استقامت و پایمردی است، افزود: این مراسمات نوعی مشق نظامی بوده و ثمرات پیروزی در برابر دشمن را در هفته دفاع مقدس تداعی می‌کنیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار