امیر اسماعیلی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پیشرفت‌های پدافندی ایران به دلیل بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) پیشرفت‌های پدافندی ایران را به دلیل بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس دانست و بر لزوم بیان حماسه‌های آن دوران تاکید کرد.
کد خبر: ۲۵۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ - 23September 2017
پیشرفت‌های پدافندی ایران به دلیل بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس است
امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای آن دوران اظهار داشت: گرامیداشت دفاع مقدس، گرامیداشت دفاعی است که در آن رزمندگان، ایثارگران و فرماندهان کارهای بزرگ و شایسته‌ای انجام دادند تا ذره‌ای از خاک وطن در دست دشمن باقی نماند.
 
وی افزود: لذا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و دوران دفاع مقدس، امنیت ما را تامین می‌کند، دشمن ما را از هرگونه تجاوزی ناامید می‌سازد و ما را زنده نگه می‌دارد.
 
امیر اسماعیلی خاطرنشان کرد: ما باید از ارزش‌های والایی که از دوران دفاع مقدس کسب کرده‌ایم، الگو بگیریم و امید داریم که جوانان امروز و آینده برای دفاع از کشور گام‌های اساسی در حوزه‌های مختلف برمی‌دارند.
 
وی در ادامه گفت: پیشکسوتان جهاد و شهادت در روزگاری دفاع همه جانبه را در این کشور نهادینه کردند که دوران سخت اقتصادی بود و شاهد موجی از ناامنی و ترور توسط منافقین در داخل کشور بودیم.
 
امیر اسماعیلی بیان داشت: ما تلاش داریم از ظرفیت پیشکسوتان در حوزه پدافند هوایی بهره بگیریم و اینکه امروز در این حوزه به لبه تکنولوژی در دنیا رسیده‌ایم به دلیل بهره‌گیری از تجربیات این پیشسکوتان است.
 
وی اضافه کرد: تجارب پیشکسوتان دفاع مقدس موجب شده است تا امروز به موفقیت‌هایی دست یابیم از جمله اینکه هر پرنده‌ی ناآشنایی با اخطار جمهوری اسلامی ایران به سرعت از مرز هوایی کشورمان دور می‌شود.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در پایان تصریح کرد: حماسه‌های دوران دفاع مقدس باید برای مردم و به خصوص نسل جوان گفته شود، چرا که اگر گفته نشود و به فراموشی سپرده شود، آیندگان باور نمی‌کنند که رزمندگان ما حماسه‌آفرین بودند.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار