مراسم تجلیل از نویسنده و راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» در یزد برگزار می‌شود

آئین تجلیل از نویسنده و راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» دوشنبه سوم مهرماه در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ - 23September 2017
برگزاری مراسم تجلیل از نویسنده و راوی کتاب «آب هرگز نمی میرد» در یزدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، مقارن با روزهای بزرگداشت هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از سردار جانباز «میرزامحمد سُلگی» راوی و «حمید حسام» نویسنده کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» دوشنبه سوم مهرماه ساعت 9:15 صبح در کتابخانه دکتر جوادی واقع در بلوار شهیدان اشرف، کوچه دکتر مسعود جوادی برگزار می‌شود.

 در این آئین که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و نهاد کتابخانه‌های یزد برگزار خواهد شد؛ از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان شاغل در کتابخانه های عمومی استان نیز تقدیر می‌شود.

به گزارش دفاع پرس، کتاب «آب هرگز نمی‌میرد»، روایت خاطرات فرمانده‌ی گردان حضرت ابالفضل (ع) لشکر انصارالحسین (ع) استان همدان، یعنی سردار جانباز «میرزامحمد سُلگی» است.

نویسنده‌ی کتاب، «حمید حسام» در بیان خصوصیات فردی او نوشته است: «میرزامحمد سلگی فرمانده‌ی شهیدانی است که خون قلبشان را نثار حسین علیه‌السلام کرده‌اند. او از تبار انصارالحسین علیه‌السلام است و حاضر نیست سرمایه‌ی گمنامی را در این دنیا با هیچ قیمت معاوضه کند. مشکل کار اینجاست که او بیان خاطرات خود را نوعی «حدیث نفس» می‌داند و از نظر او باید همچنان مهر سکوت بر لب زد و گمنام ماند و این معامله یعنی عملکرد خود در هشت سال دفاع مقدس را برای فردای خود و قیامت «یوم تبلی السرائر» گذاشت.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها