دبیر اجرایی کنگره شهدای روحانی استان اصفهان:

نهمین اجلاسیه شهدا و ایثارگران روحانی اصفهان 20 مهرماه برگزار می‌شود

دبیر اجرایی کنگره شهدای روحانی استان اصفهان گفت: نهمین اجلاسیه شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان روز پنجشنبه 20 مهرماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ - 23September 2017
نهمین اجلاسیه شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان در مهر ماه برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، «مظاهر محمدی» دبیر اجرایی کنگره شهدای روحانی استان اصفهان اظهار داشت: نهمین اجلاسیه شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان با محوریت شهید شاخص سال، شهید «حجت الاسلام سید حسن بهشتی نژاد» در 20 مهرماه برگزار میشود.

وی با بیان اینکه این اجلاسیه برای نهمین سال متوالی در سالن شهدای بسیج ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) و با سخنرانی مدعو ویژه مراسم حجت‌الاسلام «صادقی» جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار خواهد شد، گفت: نخستین کنکره شهدای روحانی اصفهان در سال 88 در دانشگاه اصفهان با حضور 4 هزار نفر منعقد شد.

محمدی با بیان اینکه تعداد روحانیون حاضر در جنگ تحمیلی نسبت بیشتری در مقایسه با بقیه قشرهای جامعه دارد، افزود: این نشان از پیشتازی جامعه روحانیت در دعوت مردم به حضور در جبهههای حق علیه باطل است.

وی ادامه داد: براساس آخرین آمار تایید شده، تعداد شهدای روحانی متعلق به استان اصفهان که در حوزههای علمیه این شهر تحصیل و از این استان به جبهههای جنگ اعزام شده‌اند، 590 نفر است.

دبیر اجرایی کنگره شهدای روحانی استان اصفهان خاطرنشان کرد: یک هزار و 112 ایثارگر، رزمنده، جانباز و آزاده روحانی و طلبه نیز از دیگر افتخارات این استان در صحنه رشادت و دلیرمردیهای آنان است.

وی افزود: شهید شاخص امسال روحانیت، شهید «سید حسن بهشتی‌نژاد» انتخاب شده که این شهید از موثران و فعالان در زمان پیروزی انقلاب اسلامی بود و به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.

محمدی متذکر شد: مدرسه علمیه امام صادق (ع) چهارباغ به عنوان مدرسه شاخص با 145 شهید طلبه و روحانی در دوران هشت سال دفاع مقدس انتخاب شد که درصدد تالیف کتابی از شهدای این مدرسه علمیه هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها