نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

عاشورا پشتوانه محکم و عظیمی برای پیروزی انقلاب اسلامی بود

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عاشورا را پشتوانه محکم و عظیمی برای انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: امام راحل با تمسک به عاشورا، انقلاب را به پیروزی رساند.
کد خبر: ۲۵۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ - 23September 2017
عاشورا پشتوانه محکم و عظیمی برای پیروزی انقلاب اسلامی بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، آیت‌الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که در نمازخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد، اظهار داشت: عاشورا، پشتوانه ملت ایران و نهضت انقلاب اسلامی ایران بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: استقامت رزمندگان و صبر عظیم خانواده‌های آنها بی‌شک الهام گرفته از عاشورا بود.

وی عاشورا را پشتوانه محکم و عظیمی برای انقلاب اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: امام راحل با تمسک به عاشورا، انقلاب را به پیروزی رساند.

آیت‌الله معلمی به بازدید خود از 70 کیلومتر از مرزهای غربی کشور و 12 مقر لشکر 25 کربلا و همچنین یک مقر نیروی انتظامی در هفته‌های اخیر اشاره کرد و افزود: مرزداران از ارتفاع بیش از 3 هزار متر، به دیده‌بانی مشغول بودند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: فدای اسلام شدن و ایثار از تمام تعلقات دنیوی، موجب ماندگاری قیام ثارالله (ع) شد چرا که تلاش در راه خدا را، وجهه همت خویش قرار داد.

وی افزود: نفوذ دشمن، گاهی از بیرون و گاهی از نفوذ اندیشه‌های مخالف از درون است که هر دوی این موارد، خطرناک به شمار می‌آیند.

آیت‌الله معلمی ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران به شناخت و درک عاشورا کمک کرد و در حال حاضر نیز باید رسالت، هدف و پیام عاشورا را به خوبی شناخت و به حقیقت آن عمل کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامگذاری دهه اول محرم به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف به معنای سفارش به نیکی و خوبی و نهی از منکر به معنای فاصله گرفتن از پلیدی‌ها و نفی زشتی‌ها است که باید به این فریضه مهم عمل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار