فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زنجان:

روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری کشور را بیمه کرده است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زنجان گفت: امروز روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری شهید حججی‌ و شهدای مدافع حرم، کشور ما را بیمه کرده است.
کد خبر: ۲۵۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ - 23September 2017
روحیه شهادت طلبی و ایثارگری کشور را بیمه کرده استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سرهنگ «ابوالفضل طهماسبی» فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زنجان در یادواره شهدا با عنوان «چشمان منتظر» که به همت پایگاه حضرت زینب (س) از حوزه نورالزهرا (س) برگزار شد، اظهار داشت: راه شهدا همچنان ادامه دارد و جوانان و نوجوانان باید پیرو راه شهدا باشند و در این راه استوار و ثابت‌قدم باشند.

سرهنگ طهماسبی با اشاره به اینکه ادامه راه شهدا به منظور ادامه راه ولایت است، افزود: رزمندگان و شهدای دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند و افتخار ما این است که طی هشت سال جنگ تحمیلی یک وجب از خاک مهین عزیزمان به دست دشمن نیفتاد و این دوران به فرموده مقام معظم رهبری اوج افتخارات کشور ما است.

وی تصریح کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شهید حججی تفسیر تازه‌ای از شهادت را برایمان نمایان کردند.

طهماسبی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل های آینده انتقال یابد، افزود: امروز روحیه شهادت طلبی و ایثارگری شهید حججی ها و شهدای مدافع حرم، کشور ما را بیمه کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان خاطرنشان کرد: شهادت زندگانی جاودانه یافتن و اوج تعالی است، شهادت تکامل امان و نهایت خلوص قلب ها و انتخابی آزادانه و آگاهانه است که شهدا، رزمندگان و بسیجیان ما آزادنه و آگاهانه این راه را انتخاب کردند، امروز تکلیف ما این است که نگذاریم دست های آلوده‌ای که می خواهند شهدا را از ما بگیرند به هدف خود برسند.

طهماسبی تصریح کرد: ایران اسلامی با حمایت مردم و شهدای هشت ساله دفاع مقدس توانست هشت سال در مقابل استکبار با دستان خالی بایستد.

وی گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همانند گذشته با شعار «هیهات منا الذله» آماده دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و میهن عزیز خود هستند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار