همسر شهید هوشنگ نوری:

شهادت آرزوی دیرینه همسرم بود/ عشق به امام حسین شهادتش را رقم زد

همسر شهید هوشنگ نوری گفت: عشق به امام حسین (ع) بارزترین خصوصیت همسرم بود. غیرت عاشورایی را از امام حسین(ع) آموخت و به جنگ نامردان روزگار خود شتافت و به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت رسید.
کد خبر: ۲۵۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ - 23September 2017
شهادت آرزوی دیرینه همسرم بود/ عشق به امام حسین شهادتش را رقم زدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، همزمان با هفته دفاع مقدس برای رفع دلتنگی هایمان و متبرک شدن اولین روز پاییز میهمان خانواده شهید هوشنگ نوری یکی از شهدای رسانه دوران دفاع مقدس شده ایم.

همسر شهید نوری در ابتدا به بیان خصوصیات اخلاقی همسر خود پرداخت و گفت: همسرم بسیار زحمت کش و با پشتکار بود و علاقه زیادی به کار رسانه و رادیو داشت.

وی افزود: همسرم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در برنامه رادیویی «کار و کارگر» مشغول به فعالیت شد که پس از تلاش و پشتکار بی اندازه ای که از خود نشان داد به عنوان سردبیر این برنامه رادیویی انتخاب شد.‌

همسر شهید  نوری تصریح کرد: همسرم به نماز اول وقت بسیار اهمیت می داد و عشق به امام حسین (ع) بارزترین خصوصیت ایشان بود که همه میدانستند. همسرم غیرت عاشورایی را از امام حسین اموخت و به جنگ نامردان روزگار خود شتافت و به آرزوی دیرینه اش شهادت رسید.

شهید هوشنگ نوری متولد سال ۱۳۳۸ در تهران از شهدای خبرنگارانی است که در عملیات «کربلای ۵» در روز ۲۱ دی ماه سال ۱۳۶۵ به فیض شهادت رسید.
 
منبع: بسیج رسانه
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار