فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

نیروهای مسلح ایران در مسیر لشکریان امام حسین (ع) گام برمی‌دارند

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه افتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این است که در مسیر لشکریان امام حسین (ع) گام برمی‌دارند، گفت: ادارات استان در بحث امر به معروف پیشگام هستند.
کد خبر: ۲۵۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸ - 23September 2017
وجود 70 گروه اجرایی آمران به معروف در خراسان جنوبی/72 برنامه طی هفته دفاع مقدس اجرا می شودبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، سردار علی قاسمی امروز (1 مهر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: همزمان با هفته های فاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر 72 عنوان برنامه در 700 نقطه استان اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس در استان گفت: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، خاطره‌گویی و سخنرانی در مدارس، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر، بازسازی عملیات قدس در طبس، همایش تجلیل از رزمندگان و ایثارگران، گردهمایی فرماندهان، مراسم تعزیه خوانی، برگزاری نشست های بصیرتی از جمله این برنامه ها هستند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با توجه به اینکه 70 شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات استان تشکیل شده است، افزود: همچنین 5 شورای امر به معروف در حوزه های علمیه، 30 شورا در مساجد و 5 شورا  در اصناف تشکیل شده است.

قاسمی با بیان اینکه در حال حاظر 70 گروه اجرایی آمر به معروف در استان فعالیت دارد، ادامه داد: این گروه‌های اجرایی شامل 700 نیروی دواطلب آموز‌ش‌های آمران به معروف هستند و یک‌هزار و 500 نفر در خراسان جنوبی ثبت نام کرده که در مرحله گزینش قرار دارند.

وی در ادامه بیان کرد: گروه‌های اجرایی آمران به معروف بر مبنای قانون امر به معروف و نهی از منکر و آموزش هایی را فرا گرفته اند و بحث تذکر لسانی را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه افتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این است که در مسیر لشکریان امام حسین (ع) گام بر می‌دارند، گفت: ادارات استان در بحث امر به معروف پیشگام هستند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار