سردار دهقان تاکید کرد؛

ضرورت تجهیز نیروی انتظامی به تجهیزات پیشرفته

مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح بر لزوم تجهیز نیروی انتظامی به تجهیزات پیشرفته و مدرن تاکید کرد.
کد خبر: ۲۵۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ - 23September 2017
ضرورت تجهیز نیروی انتظامی به تجهیزات پیشرفته
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسين دهقان» مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح، در ديدار سردار معصوم بيگی فرمانده انتظامی استان اصفهان با وی ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ هشت ساله صحنه نمايش وحدت و انسجام بين نيروهای مسلح كشور بود.

وی نقش نيروی انتظامی در دفاع مقدس را بی بديل خواند و بيان داشت: نيروهای انتظامی در دوران جنگ تحميلی علاوه بر برقراری نظم و امنيت در داخل كشور در جبهه‌های حق عليه باطل نيز خوش درخشيدند و حضوری تاثيرگذار در كنار نيروهای سپاه، بسيج و ارتش داشتند.

مشاور فرمانده معظم كل قوا با بيان اينكه امروز پليس به عنوان يكی از اركان مهم امنيت كشور به شمار می‌آيد، تصريح كرد: ناجا بايستی برای مقابله با مجرمان حرفه‌ای، اشرار و قاچاقچيان و ايجاد نظم ترافيكی در شهرها و راه‌ها به تجهيزات مدرن و پيشرفته مجهز شود.

وی نصب دوربين‌های ثبت تخلفات را باعث كاهش تخلف سرعت در جاده‌های كشور دانست و گفت: پليس در سطح شهرها می‌بايست به جای استفاده از حضور فيزيكي نيروها به سمت بهره گيری از سيستم مكانيزه ثبت تخلفات و ارسال جريمه به در منازل رانندگان متخلف برود.

سردار دهقان با اشاره به پيشرفت ‌های خوب وزارت دفاع در ساخت و توليد تجهيزات نظامی مدرن و به روز اذعان كرد: اين وزارتخانه با توانمندی بالای كارشناسان خود می‌تواند نيازمندی‌های پليس به تجهيزات مدرن و به روز را تامين كند.

سردار معصوم بيگی هم در اين ديدار با تاكيد بر آمادگی بالای نيروهای مسلح برای مقابله با هرگونه نا امنی در تمام طول شبانه روز گفت: اين نيرو با همان روحيه جهادی دوران دفاع مقدس برای خدمتگزاری به مردم شريف ايران اسلامی آماده است و از هيچ كوششی دريغ نخواهد كرد.

وی به ظرفيت‌های بسيار خوب استان اصفهان اشاره كرد و بيان داشت: اين استان از مردم و مسئولانی ديندار، ولايتمدار، مطالبه‌گر، مسئوليت‌پذير و مشاركت‌جو برخوردار است و قطعاً با وجود چنين مردم و مسئولانی پليس در ارتقای هرچه بيشتر امنيت موفقیت‌های بیشتری به دست خواهد آورد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان كرد: اين فرماندهی به منظور پاسخگويی به مطالبات مردم و ارتقای نظم و امنيت استان قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه عملياتی اقدام و عمل راه اندازی كرد و در اولين گام طرح «ذوالفقار 1» با هدف برخورد با كانون‌های جرم در اين قرارگاه طرح ريزی شد كه بحمدالله پس از چهار روز هم در زمينه مواد مخدر، قاچاق كالا و هم اموال مسروقه كشفيات خوبی حاصل شد و درزمينه دستگيری سارقان، توزيع كنندگان مواد افيونی و انهدام باندهای تبهكار موفقيت‌های بزرگی به دست آمد كه اين گونه طرح‌ها را تا پايان سال با سرعت و شتاب بيشتری دنبال خواهيم كرد.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار