معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران:

هیچ‌گونه کاهشی در زمینه ارائه خدمات درمانی نداریم/ استمرار خدمات بیمه درمانی تکمیلی ایثارگران

عباسپور با اعلام خبر استمرار خدمات درمانی ایثارگران توسط بیمه دی از اول مهرماه ۱۳۹۶، گفت: خدمات درمانی بنیاد مانند قبل ادامه خواهد یافت و هیچ‌گونه کاهشی در زمینه ارائه خدمات درمانی ایجاد نخواهد شد.
کد خبر: ۲۵۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ - 23September 2017

هیچ‌گونه کاهشی در زمینه ارائه خدمات درمانی نداریم/ خدمات بیمه درمانی تکمیلی ایثارگران استمرار داردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نوع و سطح خدمات درمانی ایثارگران اظهار داشت: از اول مهرماه سال جاری خدماتی مانند خدمات درمانی بیمارستانی و اعمال جراحی، پاراکلینیکی، جراحی‌های سرپایی، ویزیت، خدمات آزمایشگاهی و ... که تاکنون توسط بیمه ایران ارائه می‌شد توسط بیمه دی در مراکز درمانی طرف قرارداد آن شرکت به صورت رایگان ارائه خواهد شد و امیدواریم از این پس خدمات شایسته‌تری در بیمارستان‌های خصوصی و دولتی و مراکز درمانی به ایثارگران عزیز ارائه شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد با اشاره به شرایط ارائه خدمات درمانی به ایثارگران افزود: نرم‌افزار بیمه دی در مراکز درمانی اصلی مورد مراجعه ایثارگران نصب شده تا ایثارگران با استفاده از کد ملی خود بتوانند از خدمات درمانی بهره‌مند شوند و نرم‌افزار مورد نظر در سایر مراکز نیز به زودی نصب می‌شود. اطلاعات شناسنامه‌ای تمامی ایثارگران تحت پوشش بنیاد در سامانه سجایا موجود است ولی افرادی که به تازگی به درجه جانبازی نائل آمده‌اند برای دریافت خدمات درمانی باید به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و یا مناطق خود مراجعه کرده و اطلاعات شناسنامه‌ای خود را در سامانه سجایا ثبت کنند.

عباسپور با اشاره به خدمات جدید درمانی به ایثارگران خاطرنشان کرد: یکی از خدمات ویژه پیش بینی شده ارائه دارو به بیماران صعب‌العلاج درب منزل این عزیزان است تا این بیماران خاص برای دریافت دارو دچار مشکل نشوند. هر ساله برای انتخاب شرکت بیمه‌گر در زمینه ارائه خدمات بیمه تکمیلی به ایثارگران مناقصه برگزار می‌شود و در سال جاری نیز از مردادماه، هشت شرکت بیمه اسناد مناقصه را تحویل گرفتند که در نهایت پس از برگزاری فرایند برگزاری مناقصه، شرکت بیمه دی به عنوان برنده برای انجام بیمه تکمیلی ایثارگران انتخاب شد.

انتهای پیام/ 131


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار