جانشین فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی:

انقلاب اسلامی ریشه در عاشورا دارد

جانشین فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی گفت: کشورهای مسلمان در برابر دشمنان و مستکبرین جهانی ایستادگی می‌کنند که این برگرفته از بنیان‌های انقلاب اسلامی است چرا که انقلاب اسلامی ریشه در عاشورا دارد.
کد خبر: ۲۵۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ - 23September 2017
انقلاب اسلامی ریشه در عاشورا داردبه گزارش دفاع پرس از بجنورد، سرهنگ «ابوالقاسم چمن»‌ جانشین فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) در مراسم یاد و خاطره 417 شهید دانش‌آموز خراسان شمالی گفت: از اوایل اسلام مسلمان در تحریم بودند، پس ما را از تحریم نترسانید. تمام کسانی که در دفاع مقدس حضور داشتند عاشورا را باردیگر زنده کردند. در دفاع مقدس علی اکبرها و قاسم ها را داشتیم.

جانشین فرماندهی سپاه پاسدارن حضرت جواد الائمه(ع) در این مراسم اظهار داشت: تقارن و همزمانی هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید و شروع مدارس سبب این شده است که معرفت را در کنار علم و ادب به عنوان دو بال پرواز برای فتح قله‌های پیشرفت و تعالی داشته باشیم.

سرهنگ  ابوالقاسم چمن افزود: آمریکا دشمن و شیطان بزرگ است ولی ما علیرغم دشمنی‌ها، سنگرهای کلیدی جهان را فتح می‌‌کنیم و دشمنان اسلام تمام امیال و آرزوهای خود را با خود به گور خواهند برد.

وی بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا، غرب آسیای اسلامی در حال تحقق است. رئیس جمهور منفور آمریکا آنچه را شایسته خود بود به ملت عزیز ایران نسبت داد که این ناشی از عجز و ناتوانی نظام سلطه در مقابل توان و عزت جبهه مقاومت است.

جانشین فرماندهی سپاه پاسدارن حضرت جوادالائمه (ع) بیان داشت: بنا به گفته سردار سلیمانی نهایتا یکی دو ماه دیگر ریشه داعش از منطقه برچیده می‌شود. سردار سلیمانی فرزند روح‌الله و بزرگ شده مکتب سیدالشهدا (ع) است.

چمن در ارتباط با شهادت عزت‌مندانه شهید محسن حججی افزود: شهادت شهید حججی موج انقلاب عظیمی را در جهان اسلام ایجاد کرد و جوانان را برای دفاع از جبهه مقاومت به شور و پویایی واداشت. امروز امثال شهید حججی‌ها و جوانان انقلابی مخلص در فلسطین، عراق، لبنان، یمن و بحرین شکل گرفته‌اند. امروز جبهه مقاومت و بسیج مردمی در جغرافیای جهان اسلام شکل گرفته است.

وی افزود: کشورهای مسلمان در برابر دشمنان و مستکبرین جهانی ایستادگی می‌کنند که این برگرفته از بنیان‌های انقلاب اسلامی است چرا که انقلاب اسلامی ریشه در عاشورا دارد.

چمن ادامه داد: توصیه امام (ره) و رهبری یعنی ادامه انقلاب اسلامی، تهذیب نفس، تحصیل و ورزش برای مقابله با دشمنان است. بنیانگذار کبیر انقلاب خطاب به همه ما فرمودند در هر کجای این انقلاب اسلامی هستید آنجا را مرکز انقلاب اسلامی بدانید لذا امروز با رفتارهایی حسینی و زینبی و انجام وظایف دینی و رسالت انقلابی ادامه دهنده را شهدای کربلا باشیم و شعارهای انقلاب اسلامی را فراموش نکنیم چرا که اگر کاری کنیم که ذکر و یاد و نام شهدا را فراموش کنیم، به این کشور خیانت کرده‌ایم.

وی در پایان اضافه کرد: امید است جوانان مومن انقلابی پای کار انقلاب محکم ایستادگی کنند و در پی اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها