امیر بختیاری:

در برابر دشمن بعثی با تدبیر ایستادیم و پیروز شدیم

یکی از فرماندهان نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس گفت: در برابر دشمن بعثی با تدبیر ایستادیم و پیروز شدیم.
کد خبر: ۲۵۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ - 23September 2017
در برابر رژیم بعث صدام با تدبیر ایستادیم
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم «مسعود بختیاری» از طراحان عملیات بیت المقدس در دوران دفاع مقدس در آیین تجلیل از حماسه آفرینان عملیات‌های هوایی «اولین پاسخ» و «کمان 99» که صبح امروز (شنبه 1 مهر) در مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد، اظهار داشت: صدام در روز نخست جنگ گفت می‌خواهم به ایران درس فراموش نشدنی بدهم و با تمام قوا به کشور ما حمله کرد.

وی افزود: امام راحل نیز ساعاتی پس از تجاوز دشمن بعثی فرمودند که دیوانه‌ای آمده و سنگی را در چاه انداخته است؛ لذا دستور دادند تا در برابر این دیوانه با تدبیر بایستیم.

امیر بختیاری بیان داشت: فرماندهان نیروهای دریایی، هوایی و زمینی ارتش جهت مقابله با این دیوانه تشکیل جلسه دادند؛ سرتیپ ظهیرنژاد در آن جلسه گفت اینکه صدام به ما حمله کند برای ما نوعی اهانت محسوب می‌شود چرا که عراق در حد و اندازه تجاوز به ایران نیست. فرمانده نیروی دریایی نیز گفت تمام راه‌های ورود به آب‌های عراق مسدود است و هیچ کشتی حق ندارد از خلیج فارس به آب‌های عراق وارد شود. نیروی هوایی نیز در اولین حرکت با اجرای عملیات کمان 99 درس فراموش نشدنی به صدامیان داد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن وقتی که خرمشهر را اشغال کرد، روی دیوارهای شهر نوشت: آمدیم که بمانیم، اما دیدیم که عاقبت صدام و صدامیان چه شد و چگونه از ملت ایران سیلی خوردند.
 
امیر بختیاری در پایان گفت: پیروزی ما در دفاع مقدس به این دلیل بود که ما درسمان را بلد بودیم و امروز استکبار جهانی این را متوجه شده است، لذا امروز اگر کسی قصد مخاصمه و تجاوز داشته باشد، ضربات مهلکی را از نیروهای مسلح دریافت خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار