اولین‌های دفاع مقدس/ 27

پیش‌بینی حمله دشمن به خرمشهر، آبادان و شرهانی

محسن رضایی ضمن تحلیل اوضاع و درخواست مساعدت از جمع اظهار داشت که به احتمال قوی دشمن امشب به خرمشهر، آبادان و شرهانی حمله خواهد کرد.
کد خبر: ۲۵۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ - 24September 2017

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اولین اطلاعیه ستاد فرماندهی کل قوا در دعوت عمومی، جهت پیوستن به رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل در تاریخ هجدهم تیرماه سال 1367 منتشر شد.

در این اطلاعیه که با توجه به هجوم گسترده دشمن به سراسر جبهه های جنوب و غرب کشور صادر شد، آمده است:

در این روز ستاد بحران جنگ استان خوزستان با حضور نمایندگان رسمی وزارت کشور و تنی از استانداران و با حضور آقای فروزنده و سرهنگ صیاد شیرازی و نماینده وزارت اطلاعات و آقای معیری معاون سیاسی نخست وزیر و مشاور سیاسی رییس ستاد فرماندهی کل قوا و با حضور استاندار خوزستان، معاونین، مشاورین و امام جمعه اهواز تشکیل و آقای معیری در مقابل خواست مساعدت فوری جمع از دولت و ستاد فرماندهی کل قوا، قول مساعد داده و اظهار داشت بعد از فرمایش حضرت امام که اگر دشمن به تهران بیاید مقابله می کنیم. مصمم هستیم با تامین نیازهای جنگ و برطرف کردن تهدید خوزستان به طور جد اقدام کنیم. همچنین جمع حاضر ساعت دوازده شب در قرارگاه شهید باقری (قرارگاه کربلای ارتش) با برادران محسن رضایی و سید رحیم صفوی دیدار کردند. آقای رضایی ضمن تحلیل اوضاع و درخواست مساعدت از جمع اظهار داشت که به احتمال قوی دشمن امشب به خرمشهر، آبادان و شرهانی حمله خواهد کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار