نمایش جلوه‌ای از اقتدار ایران اسلامی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان

همزمان با فرارسیدن بزرگداشت سی و هفتمین سالروز هفته دفاع مقدس نماد اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان به نمایش در آمد.
کد خبر: ۲۵۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ - 23September 2017
نمایش جلوه ای از اقتدار ایران اسلامی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدانبه گزارش دفاع پرس از همدان، از برکات و دستاوردهای دفاع مقدس دمیدن روح خود باوری در کالبد فرزندان این سرزمین بود که از جمله ثمرات آن می توان به تقویت قدرت دفاعی و اقتدار موشکی کشور اشاره کرد.

بخش جدید ایجاد شده در محوطه مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان نشان از بزرگی و اقتدار ملی دارد که در مقابل همه تحریم های دشمن ایستاده و نشان داده است که تحریم ها هیچ تاثیری بر پیشرفت ایران اسلامی در زمینه های مختلف ندارد.

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس جلوه هایی از قدرت بازدارندگی و اقتدار ایران اسلامی در این مجموعه بزرگ فرهنگی به نمایش در آمد، جلوه هایی که نشان از قدرت، صلابت و استواری ایران همیشه سرافراز دارد.

حرف از نمایش موشک هایی است که این روز ها نمادی هستند برای نمایش پیشرفت و حرکت رو به جلوی صنعت موشکی ایران که نصب آن ها در این مرکز فرهنگی به حتم می تواند گویای بسیاری از موضوعات باشد.

دفاع هم چنان باقی است شاید نخستین مطلبی باشد که به ذهن هر بازدید کننده ای برسد، دفاعی که از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شروع شد، در جنگ تحمیلی ادامه داشت و امروز نیز نیز بیش از پیش شاهد پویایی این دفاع در تار و پود این ملت همیشه پیروز هستیم.

ملتی که همواره پای نظام و آرمان های امام زراحل و شهدا ایستاده اند و با شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال حماسه، ایثار و رشادت عهد و پیمان بسته اند که ذره ای از مقاومت در برابر زورگویان کوتاه نیایند و ادامه دهنده راه شهدای والامقام باشند.

ادامه دهنده راه شهدای هسته ای، هم چون شهید «مصطفی احمدی روشن» که امروز افتخاری برای دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان است و شهید صنعت موشکی، شهید «حسن تهرانی مقدم» که با پایمردی و ایثار در طول دوران دفاع مقدس در کنار همرزمان خود در مقابل دشمن بعث حماسه ها خلق کرد و این مسیر را ادامه داد تا سال ها پس از دفاع مقدس در مسیر اقتدار نظام اسلامی با شهادت خود پیامی را به همه دشمنان ایران اسلامی برساند که دفاع همان دفاع است.

نصب این موشک ها در مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان نشان از این دارد که درست است سی و هفت سال از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس گذشته است و اما اقتدار ملت بزرگ ایران همان اقتدار دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار