اولین‌های دفاع مقدس/ 33

وقتی جامعه مدرسین علمای جهان اسلام را خطاب قرار داد

توطئه‌های ابرقدرت‌های شرق و غرب و دست‌نشانده‌ها و مزدوران آن‌ها بر ضد ما با پیروزی انقلاب اسلامی شروع گردید و انتظاری جز این نداشتیم؛ چرا که ما از همان آغاز، رابطه خود را با اسرائیل قطع کردیم.
کد خبر: ۲۵۸۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ - 24September 2017
وقتی که جامعه مدرسین علمای جهان اسلام را خطاب قرار داد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیرامون حمله عراق به ایران خطاب به علما و روحانیون جهان اسلام در دوم ذی الحجه سال 1400 هجری قمری به این شرح منتشر شد:

بسمه تعالی

«اذن للذین یقاتلون بانهم و ان الله علی نصرهم لقدیر الذین اخرجو دیارهم بغیر حق الا ان یقولوا ربنا الله...»

سلام بر علما و روحانیون اسلام در سراسر کشورهای اسلامی و در تمامی دنیا. پاک ترین و خالص ترین درود خود را به شما پاسداران قرآن و حاملان مسئولیت رهبری مسلمین در جهان اسلام نثار می کنیم.

این پیامی است از برادران مسلمان شما در حوزه علمیه قم کانون اسلام در ایران و کانون قیام و شهادت در راه حق.

ما این پیام را از میان فریاد حماسه های «الله اکبر» برادران و خواهران شما در این مرز و بوم و از میان صفیر گلوله ها و غرش رگبارها و خمپاره ها و فریاد های عاشقانه جوانانی که خون پاک خود را در راه حفظ عظمت قرآن و اعتلای کلمه حق نثار می کنند و همچون شهیدان صدر اسلام تنها به خاطر اینکه می گویند پروردگار ما «الله» است در میان خاک و خون می غلطند به شما می فرستیم و نظر شما حافظان و مرزداران اسلام و قرآن را به امور زیر جلب می کنیم:

1- از روزی که قیام اسلامی ما پیروز شد و حکومت جمهوری اسلامی با رهبری امام خمینی در این کشور برقرار گردید و بساط شاه معدوم که مملکت را پایگاه اسرائیل و آمریکا و مرکز فساد و بی دینی و غیرت اموال مسلمین و مزدوران ساخته بود، برچیده شد توطئه های ابرقدرت های شرق و غرب و دست نشانده ها و مزدوران آن ها بر ضد ما شروع گردید، و انتظاری جز این نداشتیم چرا که ما از همان آغاز رابطه خود را با اسرائیل قطع کردیم و سفارتخانه او را در اختیار برادران فلسطینی گذاردیم. ما از همان اول جلوی غارتگری های غرب و شرق را گرفتیم و کانون های جاسوسی و فساد و بی عفتی آنان را برچیدیم و بلندگوهای آنان را خاموش ساختیم و همه شعائر اسلام را در این کشور زنده کردیم و اسلام را اساس حکومت خود در تمام زمینه ها قرار دادیم.

«یا ایها الذین آمنوا لا تتخذوا بطانه من دونکم لا یالونکم خبالا و دوا ما عنتم.»

این توطئه هر روز در شکل و صورتی ظاهر شد تا اینکه اخیرا صدام کافر، رهبر حزب ضد اسلامی بعث در عراق به تحریک قدرت های استعماری و اذناب آن ها در منطقه ماموریت حمله به این کشور اسلامی ورژیم نوبنیاد آن را پیدا کرد. و بدون هیچ دلیل و مدرکی در شهر حرام «یسالونک عن الشهر الحرام قتال فیه قل فیه کبیر» به شهر های مختلف ما حمله ور شد و آن ها را بمباران کرد و سپاه متجاوز خود را به درون مرزهای ما فرستاد و ما چاره ای جز این نداشتیم که برای دفاع از اسلام و قرآن و دفاع از این وطن اسلامی به مصداق «قاتلوا المشرکین کافه کما یقاتلونکم کافه» در برابر آنان سرسختانه بایستیم و مسلما تا آخرین قطره خون و تا پیروزی نهایی خواهیم ایستاد.

ما از شما می خواهیم که خودتان اخبار صحیح این تجاوز را از منابع صحیح به دست آورید. و به تبلیغات دروغین دشمنان اسلام و قرآن که از آمریکا و صهیونیسم جهانی الهام می گیرند گوش فرا ندهید تا بدانید جنگ ما محاربه اسلام با کفر و قرآن با شرک است و پس از آن موضع خود را در برابرنیروهای کافر مشخص سازید و همچون جمعی از خطبای اسلامی اردن و پاکستان به افشای ماهیت این جنگ تحمیلی که از سوی کفار بر برادران و خواهران مسلمان شما در ایران تحمیل شده بپردازید.

2- قانون اساسی جمهوری اسلامی ما را درست بررسی کنید که در همه جا روی عظمت جهان اسلام و پیروان آن ها تکیه کرده و حمایت از همه مسلمانان و کشورهای اسلامی مخصوصا مراکز مقدس آنان در آن کاملا تاکید شده است و ما عملا نشان داده ایم که به این قانون اساسی کاملا وفا داریم. اما دولت ملحد عراق که مرامنامه حزب ضد اسلامی اش بی نیاز از توصیف است سعی دارد جهاد اسلامی ما را جنگ نژادی فارسی و عرب بنامد و با این وصله های مضحک چهره جهاد اسلامی ما را دگرگون سازد و پای برادران عرب را به این دامی که خود درآن گرفتار شده بکشاند هرچند برادران عرب آگاه تر از آنند که فریب صحنه سازی های دروغین و رسوا را بخورند ما می گوییم و فریاد می زنیمکه جز به خاطر عظمت اسلام و قرآن نمی جنگیم و منافع کشور خود را نیز در سایه همین می طلبیم.

3- دولت متجاوز و غاصب صدام کافر که اکنون خود را در تنگنای جنگی فرساینده و نابود کننده می بیند و راه نجاتی از آن نمی یابد چرا که همه روز در برابر خود دریایی تازه از انسان ها را می بیند که همه الله اکبر گویان به عشق شهادت کام در میدان جهاد می گذراند دست به اعمال وحشیانه ای زده که هیچ مذهب و قانونی آن را اجازه نمی دهدو آن حمله به شهر ه و مناطق مسکونی و غیر نظامیان و زنان و کودکان است. چنانکه در همین ایام شب هنگام با موشک های نیرومند به ساکنان شهر دزفول حمله کردند و صدها نفر از ساکنان را مجروح یا شهید ساختند.آن ها حتی از حمله به بیماران مجروح در بیمارستان ها و کودکان معصومی که در مدارس مشغول تحصیل هستند و مساجد مسلمین و نمازگزاران ابا ندارند. مسلما نخستین تاثیر این حملات وحشیانه استحکام هرچه بیشتر مسلمانان هموطن ما برای راندن این متجاوزین و مجازات آن ها ودفاع از حریم اسلام و قرآن است و امام بزرگوار و امت مسلم، مصمم به قطع ید کفار می باشند و پیروزی را حتما به دست خواهند اورد. ولی آیا شما علمای اسلامی در برابر خون های بی گناهان مسئولیتی ندارید؟ «ولینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز» صدای ما را در مساجد در نماز جمعه ها در سخنرانی ها در مطبوعات و در میان همه مسلمانان جهان منعکس کنید.

امروز اگر توطئه های دشمن متوجه ما باشد، فردا بلاشک متوجه شما است و باید مسلمانان ید واحده در برابر دشمنان اسلام باشند و همه برای از بین بردن آثار استعمار و کفر در تمام کشور های اسلامی به پا خیزیم. «ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین.

والسلام علیکم و رحمهالله و برکاته.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دوم ذی حجه الحرام 1400

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها