زنان ایرانی با تربیت نسلی فرهیخته و مبارز نقشه‌های شوم فرهنگی دشمن را نقش بر آب خواهند کرد

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای را منتشر کرد.
کد خبر: ۲۵۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ - 23September 2017
بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت ایثار و جانفشانی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی بیانیه ای را بدین شرح منتشر کرد:
 
«بسم رب الشهدا و الصدیقین
 
زنان قهرمان و  ملت شریف ایران
 
اگرچه در گستره تاریخ کهن و پرفراز و فرود ایران وقایع و رخدادهایی شگفت و سرنوشت‌ساز روی داده است، ولی واقعه تاریخی هشت سال دفاع مقدس ملت مسلمان ایران دارای اهمیت و ویژگی خاصی است و ابعاد مختلف و جهات منحصر به فرد آن حادثه عظیم قرن حاضر، آن را به مثابه نقطه عطفی بارز و درخشان در پیشانی تاریخ ایران قرار داده است.

در طول تاريخ تعداد زنان مبارز، بسيار كمتر از مردان مبارز بوده است؛ ولی نكته مهم اين است كه هنگام بروز جنگ و دفاع يک ملت در برابر حمله دشمن، تنها اعزام مردان به صحنه نبرد ضامن پيروزی نخواهد بود؛ بلكه حمايت و پشتيبانی از نيروها، تحريض و تحريک و تشويق مردان به حضور مداوم در جبهه، مراقبت از كودكان، پرستاری از مجروحان و مداوای زخمی ها، قبول مسووليت زندگی در نبود مردان، حفظ سنگرهای پشت جبهه و توسعه هسته های مقاومت محلی در موارد اضطراری، تأثيری مستقيم بر روحيه‌ی رزمندگان و حتي سرنوشت جنگ خواهد داشت.
 
در همین رابطه امام خمینی (ره) پیرامون نقش زنان در صحنه های انقلاب و دفاع مقدس می فرماید: «زنان حق بیشتری از مردان دارند. زنان مردان شجاع را در دامان خود بزرگ می کنند. اگر زنان شجاع و انسان‌ساز از ملت‌ها گرفته شوند، ملت‌ها به شکست و انحطاط کشیده می‌شوند.»
 
آری؛ سخن از شيرزنانی است كه از همان روزهای نخست كه رژيم بعث عراق به میهن اسلامی مان هجوم آورد، همدوش مردان فرياد «هل من ناصر ينصرنی» حسين زمان خويش را لبيک گفته و وارد صحنه های نبرد شدند. زنان متعهد و مؤمن كشورمان همانند دريايی خروشان به سوی مقصد نهايی (رضای خداوند) حركت كردند.

از این رو  امروز و  در سالروز تجدید بیعتمان با آرمان های بنیانگذار عظیم‌الشان انقلاب اسلامی و  شهدای گلگون‌کفن و خونین‌بدن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، حبل بیعت و  طاعتمان را به چندباره چنگ می زنیم و عاشقانه تعهد می دهیم که همواره پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکتمان آسیب نرسید.

ما زنان مبارز و جهادگر ایران اسلامی با تاسی به مقام شامخ حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی زن سوم و الگوی تمام‌عیار اسلامی-ایرانی پیشرفت زن مسلمان و الگویی فراتر از الگوهای پر عیب و نقص شرقی و غربی از زن با امام خمینی (ره) و با شهدای اسلام از صدر تا ذیل و  همچنین با رهبر فرزانه و  عزیز دلمان حضرت آیت الله خامنه ای میثاق جاودانه می‌بندیم که:

1) همواره پای در رکاب ایشان بوده و کلام روشن رهبرمان را سرلوحه زندگی مان قرار دهیم و همواره پاسدار آرمان های شهدا و امام راحل مان باشیم.

2) به تاسی از شهدای مدافع حرم با حفظ حجاب خویش به دفاع از حریم اهل بیت (ع) همت ورزیم و دفاع از حریم را مقدمه دفاع از حرم نماییم.

3) با تربیت نسلی فرهیخته و مبارز نقشه های شوم فرهنگی دشمنان قسم خورده  کشور مان را  نقش بر آب کنیم.

4) همدل و  همیار زنان مسلمان  جهان بوده و  ضمن  همدردی با زنان مظلوم مسلمان در کشورهای مورد هجمه جهان از جمله عراق، یمن و سوریه سوگمندانه برای آزادی زنان مسلمان روهنگیا از یوغ کینه توزی ها دولت فاسد و جنایتکار میانمار دعا کرده و در راه آزادی قدس شریف و ملت های مسلمان تحت سلطه گام برداریم.

5) الگوی زن مسلمان ایرانی را نصب العین قرار داده و با دستیابی به الگوی زن سوم به تعبیر مقام معظم رهبری بر وجود الگوهای زن در حاشیه و منفعل شرقی و زن جنسیت‌زده و ملعبه مانند غربی خط بطلان کشیده و الگوی سوم زن را در قالب زن مسلمان ایرانی در جهان ساری و  جاری نماییم.

و  من  الله  التوفیق
 
اللهم  ادخلنی مدخل صدق و  اخرجنی مخرج صدق و  اجعل لی من  لدنک سلطانا نصیرا
 
سازمان  حفظ آثار و  نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس
 
انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها