معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خبر داد؛

افزایش ظرفیت پذیرش زائران اربعین حسینی در موکب‌های استان مرکزی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و جذب کمک‌های مردمی اربعین امسال ظرفیت پذیرش زائران موکب‌های استان مرکزی روزانه تا 20 هزار نفر افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۲۵۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷ - 23September 2017
افزایش  ظرفیت پذیرش روزانه زائران در موکب های استان مرکزیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، شکرالله حسن‌بیگی در نشست اعضای ستاد اربعین حسینی استان مرکزی با اشاره به حرکت عظیم پیاده‌روی اظهار داشت: پیاده‌روی عظیم مردمی در اربعین نشان می‌دهد که همواره آرمان‌ها و اندیشه‌های حضرت امام راحل تحقق یافته و خون شهداء این راه نیز به هدر نرفته است.

وی افزود: به عبارت دیگر وجود چنین اجتماع عظیمی در هیج یک از نقاط دنیا دیده نشده به گونه ای در سال گذشته ما شاهد حضور شماری از اقلیت های مذهبی از سراسر دنیا  نیز بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی با ستاد اربعین استان نباید به شکل وظیفه باشد بلکه مدیران باید با عشق و علاقه ذاتی خود نسبت به اهل بیت (ع) از این فرصت بهره برده و ظرفیت‌های خود را در اختیار این ستاد قرار دهند.

حسن‌بیگی با اشاره به مدت زمان اعلام نظرات در رابطه با وظائف محوله متذکر شد: از همین امروز دستگاه‌ها تا مدت سه روز فرصت دارند که نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با انجام وظایف محوله را به دبیرخانه ارائه کنند تا چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار