سومین کنگره شهدای دانشجویی استان اردبیل برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته سومین کنگره شهدای دانشجویی استان اردبیل در آذر‌ماه امسال برگزار می‌شود و هم‌اکنون تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.
کد خبر: ۲۵۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹ - 23September 2017
به گزارش دفاع پرس از اردبیل، «معین‌الدین اسدی»، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل بعد از ظهر امروز در جلسه برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجویی استان اردبیل اظهار داشت:  با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته سومین کنگره شهدای دانشجویی استان اردبیل در آذر‌ماه امسال برگزار می‌شود و هم‌اکنون تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی ضمن تشریح رویکرد جدید فعالیت‌های بسیج دانشجویی گفت: خدمت‌رسانی به مردم در کنار فعالیت‌های اجتماعی از جمله رویکردهای جدید بسیج دانشجویی در راستای تثبیت انقلاب اسلامی است که برگزاری اردوهای جهادی برای تحقق اهداف  و آرمان‌های انقلاب اسلامی در این زمینه بسیار مهم و اساسی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: تداوم برگزاری اردوهای جهادی علاوه بر تقویت روحیه جوانان سبب تقویت انقلاب در سطح جامعه که این موارد برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است که باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

اسدی بیان کرد: آسیب‌شناسی اجتماعی در مناطق و روستاهای محروم مهم‌ترین محوریت اردوهای جهادی است که در این زمینه نیاز است دانشجویان جهادگر با بهره‌گیری از راهنمایی‌های اساتید خود در حوزه اقدامات اساسی انجام دهند.

وی تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشجویان باید به طور اساسی و همه‌جانبه مورذ توجه واقع شود که در این زمینه اقدامات قابل توجهی مبنای کار قرار داده شده که از جمله آن می‌توان به برگزاری جشنواره فعالیت‌های برتر بسیج دانشجویی در کنار جشنواره فرهنگی، ادبی و افسران جنگ نرم اشاره کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل افزود: دانشگاه‌های ما پر از امثال شهید حججی‌ها است  و کافی است تا ما آن‌ها زا شناسایی کنیم و با دعوت آنها به جمع نخبگان دانشجوی بسیجی گام‌های اساسی در راستای تقویت پایه‌های انقلاب در کشور برداریم.

اسدی اظهار کرد: دولت آمریکا و حاکمیت این کشور تاکنون ده ها و صدها جنایت و توطئه نسبت به ملت و کشور ما مرتکب شده که خوشبختانه در سایه درایت‌های مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان تمام نقشه‌های شوم آنان با شکست روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها