به همت ادارات فرهنگی در اردبیل صورت گرفت؛

برگزاری نشست نویسندگان و هنرمندان پایداری اردبیل با جانشین سپاه استان

نشست نویسندگان و هنرمندان دفاع مقدس و پایداری با جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل همراه با رونمایی از کتاب «یادداشت‌های روزانه شهید حسین کاظمی» برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ - 24September 2017

نشست نویسندگان و هنرمندان پایداری با جانشین فرماندهی سپاه استان و رونمایی کتاببه گزارش دفاع پرس از اردبیل، نشست نویسندگان و هنرمندان دفاع مقدس و پایداری با سردار «فرهنگ مستعد» جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل همراه با رونمایی از کتاب «یادداشت‌های روزانه شهید حسین کاظمی» در حسینیه نمایشگاه رزمی عملیات رمضان واقع در محل احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این نشست که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مرکز حفظ آثار دفاع مقدس سپاه حضرت عباس (ع) و حوزه هنری استان برگزار شد، سردار حصاری جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل طی سخنانی ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس از شهید سید مرتضی آوینی به عنوان پرچمدار هنر ارزشی و انقلابی و متعهد یاد کرد و اظهار داشت: شهید آوینی افتخار هنرمندان و عرصه هنر می‌باشد و البته جامعه هنری با تقدیم شهیدان بی‌شمار به خود می‌بالد.

سردار مستعد با تأکید براینکه هنرمندان دارای رسالت زینبی می‌باشند، گفت: رسالت زینبی هنرمندان بسیار خطیر و ارزشمند و در جامعه تعیین‌کننده است و بایستی هنرمندان و نویسندگان متعهد بتوانند با تمام توان در عرصه جنگ نرم و جبهه فرهنگی حضور مؤثر داشته باشند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه شهدا با ثابت کردن این سخن ارزشمند که شهادت هنر مردان خداست ابتدا هنرمندانه زندگی کردند و هنرمندانه با خدای خود ارتباط برقرار کردند و در آخر کار هم هنرمندانه با خدای خود معامله کرده و شهید شدند.

در ابتدای این نشست که با حضور علی واحد مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد مدیر کل حوزه هنری استان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فرهنگ و جبهه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی اشاره کرد و هنرمندان و نویسندگان را رزمندگان جبهه جنگ نرم دانست.

در این نشست شهاب‌الدین وطن‌دوست «شاعر»، سید محمود مهدوی «نویسنده»، خسرو حیدری «نقاش»ف سید رضی محمودی «بازیگر»، میردولت موسوی «فیلم‌ساز» و تورن قربانی «نویسنده» به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص هنر متعهد و ارزشی و هنر با موضوع دفاع مقدس پرداختند و در پایان از کتاب «این خاطرات را زیر نور چراغ قوه رادیو می‌نویسم» یادداشت‌های روزانه شهید حسین کاظمی با گردآوری سید محمود مهدوی رونمایی شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار