همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛

یادواره شهدای ورزشکار شهرستان نیر برگزار شد

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستانی دومین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان نیر برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱ - 23September 2017
به گزارش دفاع پرس از اردبیل، «حجت‌ الاسلام میکائیل مقدسی»، امام جمعه «نیر» عصر امروز در مراسم یادواره شهدای ورزشکار شهرستان نیر اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا 2اولویت اساسی و مهم برای ما است و در این زمینه نیازمند عزم عمومی هستیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی افزود: تبیین برکات و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برای کشورمان باید به عنوان یک اصل اساسی و مهم مبنای کار قرار گیرد چرا که به برکت دفاع مقدس هشت سال جنگ تحمیلی هم‌اکنون نظام انقلاب اسلامی پایدار شده است و کشورمان در برابر هر نوع تهاجم بیمه شده که این یک افتخار بسیار بزرگ برای ما است.

امام جمعه نیر بیان کرد: دشمنان در طول تاریخ با نقشه‌ها و ترفندهای مختلف برای تضعیف فرهنگ دینی کشورمان تلاش کرده‌اند و سرمایه‌گذاری‌های کلانی در این زمینه داشته‌اند که به همین دلیل نیاز است ما با ترویج همه‌جانبه فرهنگ دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های این دفاع مقدس به نسل جدید آنان را از این سرمایه‌گذاری‌های کلان و نقشه‌های شوم آگاه کنیم.

مقدسی بیان کرد: نیاز است که دیدار با خانواده شهدا نیز به عنوان یک سرلوحه کاری مورد توجه واقع شود چرا که خانواده شهدا سند زنده شهدا هستند و برطرف کردن مطالبات و خواسته‌ها و جلب رضایت آنان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید به طور همه‌جانبه مورد توجه واقع شود.

وی تصریح کرد: پیروی از وصیت‌نامه شهدا و راه و سیره آن‌ها نیز یک اصل اساسی و مهم است و باید به عنوان یک الگوی بسیار شایسته در جامعه ترویج داده شود تا بتوانیم با عمل به سیره و سخنان شهدای والامقام راه درست را در پیش گرفته و رضایت و خوشنودی خداوند را به دست آوریم.

اجرای ورزش باستانی زورخانه‌ای، پخش کلیپ و مداحی از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود و در پایان از برندگان مسابقات ورزشی تجلیل شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها