افتتاح نمایشگاه عکس دفاع مقدس در همدان

نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی شهر همدان افتتاح شد.
کد خبر: ۲۵۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ - 24September 2017
افتتاح نمایشگاه عکس دفاع مقدس در همدانبه گزارش دفاع پرس از همدان، «داود ابوترابی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام محرم تصمیم بر این شد تا با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نمایشگاه عکسی را با موضوع دفاع مقدس در مجموعه فرهنگی و هنری شهید آوینی همدان برگزار کنیم.

وی برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها را در ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس بهانه‌ای برای یادآوری خاطرات آن دوران حماسی دانست و افزود: نسل جوان ما حتما باید ایثارگری‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی را بشناسند و بدانند که فرزندان این خاک چه زحماتی را متحمل شدند تا دشمنان نتواند وجبی از خاک کشور عزیزمان را تصرف کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس نشان از صلابت و بزرگی ایران زمین دارد خاطرنشان کرد: این صلابت و بزرگی بدون شک با گذشت و ایثار رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس به دست آمده است.

ابوترابی تصریح کرد: با انجام کارهای فرهنگی و هنری می‌توان این رشادت‌ها را یادآوری کرد و علاوه بر آن در جامعه و قشر جوان هم تاثیرگذار بود.

وی در پایان متذکر شد: این نمایشگاه در طول ایام هفته دفاع مقدس از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۹ در مجموعه فرهنگی و هنری شهید آوینی شهر همدان پذیرای عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار