معاون اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

تولید نسخه صوتی کتاب «مریم بانو» در اراک

معاون اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: نسخه صوتی کتاب «مریم بانو» زندگینامه جانباز محمدرضا ثامنی به همت این اداره تولید می‌شود.
کد خبر: ۲۵۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ - 24September 2017
تولید نسخه صوتی کتاب «داود کرمی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، با اشاره به تولید و انتشار کتاب‌های صوتی اظهار داشت: کتاب‌های صوتی تلفیقی از نوشتار و صداست که با توجه به مسایل و مشغله‌های زندگی شهرنشینی، شیوه‌ای نوین برای ترویج مطالعه است.

وی افزود: شیوه‌های نوین به منظور ایجاد علاقه‌مندی در مخاطبان و ترویج مطالعه امروزه یکی از مباحث مهم در بحث ترویج مطالعه در جامعه است که تولید کتاب‌های صوتی این امکان را ایجاد می‌کند که خواننده در هر مکان بتوان علاوه بر کارهای روزمره خود مطالعه را به برنامه زندگی خود وارد کند.

معاون اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: در شرایط کنونی جامعه که در عصر جنگ نرم و قدرت نمایی رسانه‌ها هستیم، تولید کتاب های صوتی دفاع مقدسی می تواند گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

کرمی با اشاره به تولید صوتی کتاب مریم بانو گفت: این کتاب که زندگینامه جانباز محمدرضا ثامنی و ایثار و فداکاری‌های همسر وی مریم السادات موسوی است قرار است به زودی به همت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی و با همکاری کتابخانه شماره یک نابنینایان اراک و دکتر خزائلی نسخه صوتی آن نیز تهیه شود.

وی ادامه داد: نسخه صوتی این کتاب توسط ابولفضل حیدری تهیه و تنظیم و گویندگی آن را آتنا خطی نسب عهده دار می شود.

معاون اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: این کار یک فایل صوتی 170 دقیقه‌ای است که در برگیرنده سرگذشت این جانباز و همسر وی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها