پیروی از فرهنگ عاشورایی موجب اقتدار ایران اسلامی شده است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، پیروی از فرهنگ عاشورایی و آموزه‌های اسلامی را موجب اقتدار امروز ایران دانست.
کد خبر: ۲۵۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴ - 23September 2017
به گزارش گروه دفاع پرس از کرمانشاه، «آیت‌الله شیخ مصطفی»، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه علما عصر امروز در گردهمایی هیات‌های مذهبی کرمانشاه که در محل امامزاده ابراهیم طاق‌بستان برگزار شد اظهار داشت: فرهنگ عاشورایی الگوی ما در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی ادامه داد: پیروی از فرهنگ عاشورایی منشا قیام‌های متعددی در جهان شده که وقوع انقلاب اسلامی در ایران نمونه‌ای از آن است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از الگوبرداری واقعه عاشورا به عنوان رمز پیروزی هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و افزود: کشور جوان و نوپای ایران با الگوبرداری از واقعه عاشورا توانست در برابر 70 کشور بایستد.

به گفته علما، قیام سیدالشهدا(ع) برای عمل کردن به فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود، همانطور که قرآن و پیامبر(ص) برای این امر فرستاده شدند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بر تربیت عاشورایی فرزندان تاکید کرد و افزود: پیروی از آموزه‌های اسلامی باعث اقتدار ایران اسلامی شده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار