فرمانده نیروی زمینی سپاه:

رزمایش امنیتی محرم فردا در اشنویه برگزار می‌شود

سردار «پاکپور» از برگزاری رزمایش امنیتی محرم فردا (یکشنبه) در استانهای کردستان و آذربایجان غربی خبر داد.
کد خبر: ۲۵۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳ - 23September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار «محمد پاکپور»، فرمانده نیروی زمینی سپاه در گفتگویی اظهاز داشت: این عملیات فردا در مناطق مرزی که روزانه رزمایش و عملیات‌های حقیقی برای مقابله با دشمنان را شاهد هست برگزار می‌شود نه اینکه زمین فرضی برای این رزمایش را تجسم کنیم.

وی ادامه داد: رزمایش محرم با ترکیب رسته های مختلف از جمله هوانیروز، توپخانه زرهی، پهپادها و تکاور در قالب یک رزمایش تمرینی و هماهنگ با هدف اقتدار امنیت نیروهای زمینی سپاه برگزار می شود.

سردار پاکپوراظهارداشت: در این رزمایش یگان‌های پشتیبانی‌کننده شامل گروه موشکی و توپخانه ۶۰ رسالت، یگان هوانیروز قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، یگان پهباد شهید کاظمی، یک تیپ مکانیزه، یگان‌های جنگ الکترونیک، یگان‌های فناوری اطلاعات، بهداری و گروه های مهندسی حضور خواهند داشت.

وی ارتقای آمادگی های رزمی، بالابردن توانمندیهای طرح ریزی و ارتقای آمادگی اطلاعاتی، ارتقای سطح آموزش منابع انسانی، شناخت نقاط و ضعف توان رزمی یگان ها، بکارگیری تجهیزات  و ارزیابی  میزان اثربخشی آنها، انتقال تجربیات به نیروهای جدید، نمایش اقتدار نیروهای مسلح و مردمی و غیره عنوان کرد.

آذربایجان غربی بیش از ۸۹۷ کیلومتر با سه کشور خارجی عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان مرز مشترک دارد و سالانه با گروهک ها و عناصر معاند مقابله می کند.

منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار