بازسازی عملیات بیت‌المقدس 7 یزد

عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس 7 به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در موقعیت شهید رشیدی یزد بازسازی شد و تا سوم مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در جوار بوستان کوهستان مرکز این استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۵۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ - 24September 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، نمایش میدانی عملیات بیت المقدس 7، به مناسبت هفته دفاع مقدس در دهکده مقاومت برگزار می‌شود؛ هدف برگزاری این نوع برنامه ها تلاش در جهت انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس به نسل‌های امروزی و تداعی گوشه‌هایی از صحنه جبهه‌های حق علیه باطل است.

این نمایش به همت ناحیه مقاومت بسیج روح الله و همکاری سپاه الغدیر یزد هر روز بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

در این برنامه حماسی تمام مراحل عملیات به نحو با شکوهی توسط بسیجیان و رزمندگان جان برکف اسلام اجرا شده و در معرض دید اقشار مختلف مردم قرار می‌گیرد.

در این برنامه زنده و جذاب که با استقبال خوب مردم مواجه شده، صحنه واقعه کربلا، ترور حسن نفتی در یزد بازسازی شده و عملیات بیت المقدس 7 که در تیپ 18 الغدیر حضور داشتند به نمایش گذاشته شده که توسط راویان دوران دفاع مقدس نیز مراحل و اهمیت انجام آن تشریح می شود.

عملیات بیت المقدس 7 را باید عملیات عطش نامید، عملیاتی که در آن رزمندگان اسلام با لب تشنه به فرمان امام خمینی(ره) لبیک گفتند و با ایستادگی در برابر دشمن زبون بعثی اجازه ندادند مجددا به حریم سرزمین ایران اسلامی تجاوز کنند و حتی در این راه با کام سرخ و ذکر یا حسین به دیدار مولای خود شتافتند.

عملیات یاد شده در پاسخ به یکه تازی و تعدی‌های ددمنشانه ارتش بعث عراق در نخستین ساعات بامداد 23 خرداد 67 با رمز مبارک «یا ابا عبدالله الحسین(ع)» و با هدف انهدام مواضع دشمن در منطقه شلمچه آغاز شد.

این عملیات در حالی انجام شد، دشمن بعثی چند ساعت قبل از عملیات مواضع رزمندگان اسلام را به شدت زیر آتش سنگین گرفته بود.

بازسازی عملیات بیت المقدس 7 یزد 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها