مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

امام حسین (ع) با حرکت خود، مسیر جریان حق را روشن کرد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: امام حسین (ع) با حرکت خود، مسیر جریان حق را برای همیشه روشن کرد.
کد خبر: ۲۵۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ - 24September 2017
امام حسین(ع) مسیر جریان حق را روشن کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «مصطفی مشایخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در مراسم قرائت زیارت عاشورا در پایگاه شهید رضایی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به ماندگاری قیام امام حسین (ع) اظهار داشت: امام حسین (ع) در واقعه کربلا برای همیشه مسیر حق و باطل را مشخص کرد و نشان داد که هیچگاه این دو موضوع در یک مسیر یکسان قرار نمی‌گرند.

وی افزود: از منظر قرآن کریم نیز همواره دو جریان قرآنی و جریان شیطانی مطرح می شود و میبینیم که در طول تاریخ تعداد زیادی از افراد به دلیل مبارزه در مسیر حق به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: همانگونه که در زیارت عاشورا می‌خوانیم ما در واقع لعن می‌فرستیم بر جریانی که مسیر باطل را پایه‌گذاری کرد.

مشایخی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد گفت: رهبر فرزانه انقلاب در بیانات خود فرمودند که کشور ما مهد جهاد است و دراین رابطه به جهادهای مختلفی نیز اشاره کردند.

وی ادامه داد: جهاد اقتصادی، جهاد فکری، جهاد فرهنگی، جهاد سیاسی از جمله جهادهای مورد تاکید رهبری است که هرکس در هر کدام از این موارد فعال باشد تفاوتی با رزمندگان دوران دفاع مقدس ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها