استاندار مازندران:

ایران در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد

استاندار مازندران گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد.
کد خبر: ۲۵۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ - 24September 2017
جمهوری اسلامی در خط مقدم مبارزه با تروریسم استبه گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، «ربیع فلاح جلودار» استاندار مازندران در مراسم صبحگاه مشترک بسیج ادارات مازندران كه در محوطه استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و گرامی‌داشت یاد و خاطره 1400 شهید دوران دفاع مقدس استان و شهیدان والامقام مازندرانی مدافع حرم اظهار داشت: حضرت امام حسین (ع) مظهر حق‌طلبی و ظلم‌ستیزی و ایستادگی در برابر جور و ستم است و عظمت مردم ایران اسلامی در سایه فرهنگ عاشورا و آموزه‌های آن امام همام است.

استاندار مازندران هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردان و زنان غیور ایران اسلامی دانست و گفت: نیروهای مسلح و نیروی مردمی بسیج، مایه مباهات ملت ایران هستند.

فلاح جلودار با اشاره به اینكه هفته دفاع مقدس گرامیداشت شرافت، اقتدار و عزت ایران اسلامی و رشادت‌های بی‌نظیر دلاورمردان عرصه جنگ و شهادت است، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تجلیل از زنان و مردان مجاهدی است كه برای دفاع از كشور و ارزش‌های دینی خود جانانه جنگیدند.

استاندار مازندران با بیان اینكه امروز جمهوری اسلامی در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد، گفت: مشاورین نظامی ما در اقصی نقاط جهان با توجه به تجربه دوران دفاع مقدس، به ملت‌های مظلوم در مبارزه با تروریسم، مشاوره نظامی می‌دهند.

فلاح جلودار با اشاره به اینكه بسیج، فرزند انقلاب و ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی است، تاكید كرد: امروز در دوران سازندگی و تلاش برای اعتلا، عمران و آبادانی ایران، تفكر بسیجی باید الگوی كار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه با وجود نیروی مقتدر بسیج، ملت شكست‌ناپذیری خواهیم بود، افزود: تفكر بسیجی باید در همه عرصه‌ها نهادینه شود.

استاندار مازندران در بخش پایانی سخنان خود به نامگذاری امسال به عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری، اشاره كرد و گفت: مدیران در راستای تقویت و توسعه تفكر بسیجی در ادارات اهتمام نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها