یادداشت/ سرهنگ محمد رجبی؛

دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی از پایمردی‌ها و جانفشانی‌هاست

دفاع مقدس، گنجینه ارزشمندی از پایمردی‌ها و جانفشانی‌های سلحشورانی است که عاشقانه دل به آرمان‌های والا و انقلابی پیر و مرادشان سپردند و با سلاح ایمان و بصیرت رویای شکست‌ناپذیری قدرت‌های بزرگ و ایادی منطقه‌ای را برای همیشه باطل کردند.
کد خبر: ۲۵۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ - 24September 2017
دفاع مقدس، گنجینه ارزشمندی از پایمردی ها و جانفشانی های استگروه استان‌های دفاع پرس- سرهنگ محمد رجبی؛ سی و یکم شهریور ماه یادآور حماسه سرو قامتانی است که قصیده بلند ایستادگی و مقاومت را در برابر استکبار جهانی و قدرت‌های سلطه‌گر، سر دادند و با بذل جان خویش، ملت بزرگ ایران را سربلند کردند و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ والای انقلاب را به رخ جهانیان کشیدند.

دفاع مقدس، گنجینه ارزشمندی از پایمردی ها و جانفشانی های سلحشورانی است که عاشقانه دل به آرمان های والا و انقلابی پیر و مرادشان سپردند و با سلاح ایمان و بصیرت رویای شکست ناپذیری قدرت‌های بزرگ و ایادی منطقه‌ای را برای همیشه باطل کردند. 

دفاع مقدس، تبلور وحدت، مقاومت و اراده ملت مومن و انقلابی ایران در حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى که قله‌هاى سربلند ایثار؛ حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.

ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام؛ انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران است.
 
دفاع مقدس روایت هنرمندانه؛ تبیین هوشمندانه و واقع‌گرایانه جنگ تحمیلی از چرایی تا فرجام و پیامدهای آن به مثابه یک نیاز راهبردی برای جامعه، مقوله‌ای است که می‌تواند آمادگی‌های دفاعی ملت ایران را تحکیم بخشیده و سپر مستحکمی در برابر بحران‌ها، تهدیدها و خطرات احتمالی فرا روی کشور در آینده ایجاد کند.
 
هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال رشادت رزمندگان سلحشوری است که با فرمان ولی امر خود به جبهه‌ها شتافتند و خواب را بر دشمن آشفته کردند. دفاع مقدس یادآور حماسه شهیدانی است که در برابر قدرت‌های زورگو، جانانه مقاومت کردند و از اسلام و انقلاب دفاع کردند. یاد شهیدان را گرامی می‌داریم و راهشان را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار