مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان:

دفاع مقدس زاییده تفکر و اقدام عملی عاشورا بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: دفاع مقدس زاییده تفکر و اقدام عملی عاشورا بود و هر فرد و جامعه‌ای که برنامه توسعه و تکامل خود را با عاشورا و سید و سالار شهیدان که همان مسیر سیر به سمت خداست، تنظیم کند بی‌شک سرافراز، عزتمند و پیروز خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ - 24September 2017
دفاع مقدس زاییده تفکر و اقدام عملی به عاشورا بودبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سرهنگ «علی مهدیخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در جمع دانش آموزان دبیرستان عفاف ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: محرم امسال به دلیل تقارن تقویمی با دو مناسبت دیگر، هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، دارای اهمیت ویژه ای است.

وی افزود: برای همه انسان‌ها شهید حججی عبرت‌آموز است و این جوان برومند ایرانی که با استعانت از ساحت سید و سالار شهیدان و شاگردی در مکتب حسینی، افتخاری بزرگ آفرید و بنا به گفته بزرگان باب جدیدی از فلسفه شهادت را به روی شهادت‌طلبان گشود.

مهدیخانی گفت: دفاع مقدس زاییده تفکر و اقدام عملی به عاشورا بود و هر فرد و جامعه ای که برنامه توسعه و تکامل خود را با عاشورا و سید و سالار شهیدان که همان مسیر سیر به سمت خداست، تنظیم کند بی‌شک سرافراز، عزتمند و پیروز خواهد شد.

وی به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رژیم بعث عراق با کمک بیش از 50 کشور به ایران اسلامی حمله کرد تا این کشور را تحت سیطره خود درآورد که با رشادت و ایثارگری رزمندگان اسلام و وعده نصرت الهی این امر محقق نشد.

مهدیخانی به بیان خاطره کوتاهی از دوران دفاع مقدس و رشادت شهدا و رزمندگان پرداخت و خاطرنشان کرد: دشمن در زمان کنونی جرأت حمله به ایران را ندارد و این به دلیل از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران و رزمندگانی است که در هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دست دشمن ندادند.  

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان گفت: مدارس ما بحمدالله مستحکم‌ترین سنگرهای فرهنگی نظام هستند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار