قاضی‌زاده‌هاشمی در اولین یادواره شهدای داروسازی:

باید با روحیه جهادی وارد عرصه داورسازی و تجهیزات پزشکی شد/ نباید خانواده شهدا را فراموش کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در عرصه داروسازی و تجهیزات پزشکی کمبودهایی داریم که باید با روحیه جهادی وارد عمل شد و به دولت کمک کرد.
کد خبر: ۲۵۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ - 24September 2017
باید با روحیه جهادی وارد عرصه داورسازی و تجهیزات پزشکی شد/ نباید خانواده شهدا را فراموش کردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اولین یادواره شهدای داروسازی کشور اظهار داست: امیدوارم نام شهدا را نه‌فقط در این مراسم‌، بلکه تا دنیا باقی است، زنده نگه داریم.
 
وی ادامه داد: برای یاد کردن از شهدا، نیاز به‌ اندوه نیست؛ اگر اندوهی هست برای ما است که مبادا روزی از راه آنها خارج شویم. شهدا قهرمانان ملی ما هستند و خانواده آنها معامله‌ای با خدا کردند که سربلند شدند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس گفت: پزشکانی که در جنگ حضور داشتند دنیا را رها کردند و برای دفاع از میهن خود به جنگ رفتند. عده ای شهید شدند و عده ای هم زنده ماندند که باید همان راه و‌ عهدی که داشتند را ادامه دهند.

وزیر بهداشت با اشاره به کمبودها در عرصه داروسازی و تجهیزات پزشکی گفت: امروز روز کارهای بزرگ است. این کارها ارزشش کمتر از کارهایی که رزمندگان انجام دادند، نیست و امروز باید کارهای بزرگی در عرصه دارو سازی و تجهیزات انجام دهیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز آن روحیه جهادی در کشور وجود ندارد، گفت: یادآوری شهدا مهم است و مهمتر از آن درس گرفتن از شهدا و ترویج روحیه جهادی رزمندگان است.

قاضی زاده هاشمی افزود: باید به خانواده‌های شهدا سر بزنیم. متاسفانه خیلی کوتاهی کردیم و کسانی در جنگ حضور داشتند که امروز فراموش شده‌اند.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار