جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

بزرگترین پیام دفاع مقدس انسجام و خودباوری بود

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بزرگترین پیام دفاع مقدس انسجام و وحدت در جامعه و خودباوری میان ملت ایران بود.
کد خبر: ۲۵۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ - 24September 2017
بزرگ ترین پیام دفاع مقدس انسجام و خودباوری ملت ایران بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «محسن گلشن‌زاده» در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان استعدادهای درخشان علامه حلی اراک با اشاره به مهم‌ترین ارمغان دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان و جانبازان با حضور خود در جبهه های نبرد و ایستادگی در مقابل دشمنان توانستند صلابت و عظمت را برای ایران به ارمغان بیاورند.

وی افزود: به واسطه همین خودباوری و انسجامی که دفاع مقدس در میان ملت ایران به وجود آورد ما توانستیم امروز در مقابل قدرت های بیگانه باستیم و از مرز و بوم خود دفاع کنیم.

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: درس های حاصل از دفاع مقدس توانست کشور ما را در مقابل توطئه ها و تحریم های دشمنان بیمه کرده و مانع از آسیب رساندن دشمنان به کشور شود.

سرهنگ گلشن زاده با اشاره به نقش دانش آموزان در هشت سال جنگ تحمیلی گفت: در جریان پیروزری انقلاب اسلامی نزدیک به 36هزار دانش آموز در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند که سبک و سیره آنان می تواند چراغ راهی برای نسل های امروزی باشد.

وی ادامه داد: رسالت دانش آموزان عصر حاضر نیز این است که با ادامه دادن مسیر شهداء افسران جنگ فعلی که همان جنگ نرم است باشند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امانتی سنگین است که مردم و در راس آنها مسئولان باید از آن حراست کرده و در حفظ آن بکوشند.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها