جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس تبلور شجاعت و ایستادگی ملت است

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم گفت: نمایشگاه‌ها و سایر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در واقع تداعی‌کننده شجاعت، استقامت و پیروزی ملت بزرگوار ایران است.
کد خبر: ۲۵۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ - 24September 2017
برنامه های هفته دفاع مقدس تبلور شجاعت و ایستادگی ملت استحجت‌الاسلام «احمد ولی‌زاده» جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم در حاشیه بازدید از نمایشگاه «یاد یاران عاشورایی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در قم اظهار داشت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، دوران دفاع مقدس همچون گنجینه ارزشمندی است که باید ارزش های آن را بدست آورد.

وی با اشاره به ضرورت گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: دفاع مقدس درس‌های فراوانی را از لحاظ اعتقادی، سیاسی و فرهنگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم که در طول 40 سال گذشته هیچگاه دست از دشمنی با ما برنداشته اند، داشته است.

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم تاکید کرد: امروز آمریکا با پیش کشیدن موضوع برجام قصد خلع سلاح امت اسلام به خصوص ام‌القرای جهان اسلام یعنی کشور عزیزمان ایران را دارد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های یاد یاران در هفته دفاع مقدس در سراسر کشور، خاطرنشان ساخت: این نمایشگاه‌ها و سایر برنامه‌های دفاع مقدس، برای یادآوری درس شجاعت، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان است و باید در همه عرصه ها از جمله نظامی، سیاسی، اقتصادی و در حوزه هایی که تحریم شده ایم، روی پای خود بایستیم.

ولی‌زاده اضافه کرد: ما در طول جنگ تحمیلی از لحاظ برخی تجهیزات نظامی در محدودیت بودیم اما امروز فرزندان این مرزوبوم با تکیه بر توان داخلی و نیروهای خودی، همه جا را در نوردیدند و این درس خوبی است که می‌توانیم در همه زمینه‌ها پیشرفت‌های خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها