جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین:

دفاع مقدس در ادامه و استمرار عاشورا و محرم است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع یگان‌های نظامی و انتظامی، بسیجیان و پاسداران گفت: دفاع مقدس در ادامه و استمرار عاشورا و محرم است.
کد خبر: ۲۵۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ - 24September 2017
دفاع مقدس در ادامه و استمرار عاشورا و محرم استبه گزارش دفاع پرس از بجنورد، سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سومین روز از هفته دفاع مقدس در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که در ستاد فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس در ادامه و استمرار عاشورا و محرم است.

فضلی با بیان اینکه محرم آرمانی برای امام حسین (ع) و همه مستضعفین و مسلمین جهان است، افزود: محرم دو وجهه دارد یکی شور و دیگری شعور حسینی است که هردو با هم در جامعه باید رشد کنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به شور حسینی مردم ایران ادامه داد: اقامه عزا و عزاداری ها،خیرات دادن و سینه زنی ها شور و حالی به فضای جامعه داده است که هدف نهایی آن رسیدن به شعور حسینی است.

وی هدف امام حسین (ع) را اقامه نماز و احیاء فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: آرمان محرم،مقاومت و پایداری و دفاع از دین خدا بود.

سردار فضلی با بیان اینکه ایستادگی در برابر مستکبر و دفاع از ولایت از آرمان های انقلاب اسلامی است، گفت: اگر قطعه ای در این 38 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عمل به قرآن و احکام الله بخواهیم نام ببریم هشت سال دفاع مقدس به رهبری امام عزیز است.

این جانباز دفاع مقدس شهدا را چراغ راه و ناظر بر اعمال جامعه دانست و گفت: شهدا مراقبند تا ما راه را گم نکنیم.

فضلی با بیان اینکه دفاع مقدس مملو از درس ها و عبرت هایی است که تاریخ دوباره تکرار نشود گفت: این انقلاب به رهبری امام (ره) حضور گسترده و چشم گیر امت و در سایه همدلی و وحدت به پیروزی رسید.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دشمن زمانیکه از هدف نهایی انقلاب آگاه شد دشمنی هایش با ما شروع شد.

وی افزود: دشمن ابتدا قومیت‌های عزیز ما را تحریک کرد و در گنبد ،تبریز، خوزستان، کردستان، سیستان و بلوچستان و سایر شهرها حوادث امینتی به راه انداخت و از سوی دیگر منافقین و معاندین داخلی را حمایت کرد که نتیجه اش تقدیم 17 هزار شهید ترور به انقلاب بود.

فضلی گفت: دشمن وقتی از این اقدامات نتیجه نگرفت جنگ را بر ملت ما تحمیل کرد درحالیکه ما آمادگی جامع و کاملی برای دفاع از کشور نداشتیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه محاسبات دشمن کاملا اشتباه بود و آنها مردم و امام ما را به درستی نشناخته بودند، گفت: امام عزیز فرمود هر کس می تواند سلاح به دست بگیرد، تکلیف دارد به جبهه برود و از پیشروی دشمن جلوگیری کند و مردم فرمان امام را لبیک گفتند.

سردار فضلی با اشاره به سخنان سخیف ترامپ علیه مردم ایران ادامه داد: دشمن هنوز هم مردم و امام ما را نشناخته و دست از یاوه‌گویی خود برنداشته است.

فضلی گفت: آرمان ما در عاشورا بسته شده و ملت ما اثبات کرد در دفاع از دین خدا با کسی تعارف ندارد.

وی افزود: مقاومت شکل گرفته در سوریه،عراق،بحرین،یمن،فلسطین،لبنان برگرفته از خون های دفاع مقدس است.

سردار فضلی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 3000 شهید استان خراسان شمالی گفت: در این صبحگاه و در محضر خانواده شهدا هم پیمان می شویم و میثاق دوباره با امام (ره) و انقلاب و نایب امام زمان می بندیم تا در دفاع از دین خدا زره ای تردید به خود راه ندهیم و در سایه وحدت اطاعت از امر ولی کینم تا شرمنده شهدا نشویم.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده 23 شهید نیروهای انتظامی،ارتش و سپاه پاسداران تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار