معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان:

راویان دفاع مقدس فرهنگ و تفکر انقلاب را درست به نسل جوان منتقل کنند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان با بیان اینکه دغدغه رهبر انقلاب امروز انقلابی‌گری و ترویج تفکر انقلابی در جامعه است، گفت: راویان دفاع مقدس در این زمینه نقش مهمی دارند و باید این فرهنگ را درست به نسل جوان منتقل کنند.
کد خبر: ۲۵۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ - 24September 2017
راویان دفاع مقدس باید معنویت پنهان آن دوران را ترویج و تبیین کنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، سرهنگ «علی خالقیان» معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان در همایش استانی راویان دفاع مقدس استان سمنان که به میزبانی شاهرود در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و ایام ماه محرم با بیان اینکه انقلاب اسلامی با توکل بر خدا و رهبری‌های داهیانه امام راحل به پیروزی رسید، اظهار داشت: دشمنان شیعه و اسلام اجازه ندادند که این دین الهی در جهان گسترش یابد و از 1400 سال پیش به مقابله با این دین الهی برخاستند.

وی افزود: در عصر حاضر 40 سال حکومت در ولایت فقیه و شیعی در جهان برپا شده است و دشمنان تمام توان خود را گذاشته‌اند تا اجازه ندهند این دین در جهان گسترش یابد.

خالقیان خاطرنشان کرد: صحبت‌های ترامپ هر چند ابلهانه بود، اما معلوم است که دنبال تغییر رژیم در ایران هستند چرا که بعد از قرن‌ها انقلاب، ولایت فقیه ایجاد و حاکمیت را در دست گرفته‌اند.

وی با اشاره به سخنان امام راحل گفت: امام تاکید دارند دشمنان می‌خواهند روحانیون را به انزوا بکشانند و خطر نیرو‌های انقلاب را امام بیان می‌فرمایند که این همان رجعت از خط مقدم و برگشت به عقب است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان ادامه داد: برگشت از خط ولایت و نفوذ و رخنه با این موضوع اتفاق می‌افتد و این یعنی سستی و بی‌عدالتی و تبعیض که در دولتمردان اتفاق می‌افتد و امام از ارتجاع نیرو‌های خودی می‌ترسد که کنارش خطر منافقین و لیبرال‌ها و انجمن حجتیه را می‌فرماید، اما مهمترین نکته برگشت از خط است.

وی با بیان اینکه دغدغه رهبر انقلاب امروز انقلابی‌گری و ترویج تفکر انقلابی در جامعه است، تاکید کرد: راویان دفاع مقدس ما در اینجا نقش مهمی دارند که باید این فرهنگ را درست به نسل جوان منتقل کنند.

خالقیان تصریح کرد: در دفاع مقدس یک معنویت پنهان بود که این باید به نسل جوان درست منتقل شود چرا که امروز جوان ما در فضای مجازی سرگردان است و بسیار مشکلات از این فضا به او منتقل می‌شود و رسالت ما سنگین است.

وی با بیان اینکه ایثارگران عرصه شهادت و دفاع باید در متن جامعه با مردم و مشکلات آن‌ها باشند گفت: باید طوری روایتگری شود که روی فکر و اعتقادات جوان تاثیر بگذاریم و این همان مدیریت زمان جنگ است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم استان عنوان کرد: در زمان جنگ مدیریت دلی و اغنایی بود و فرمانده رهبر بود و الگوی صداقت، عدالت و معنویت در بین رزمندگان بود و همه از او یاد می‌گرفتند و این فرهنگ فراموش شدنی نیست و همه را به خود جذب می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه باید با این فرهنگ این انقلاب به دست صاحب اصلیش امام عصر (عج) برسد گفت: شما راویان قدر خود را بدانید چرا که در جمع معنویی قرار دارید و بیمه شهدا هستید و این جلسات شما جلساتی است که شهدا حضور دارند و شما بهترین‌ها هستید و باید قدر خود و عمل و این محافل را بدانید.

خالقیان با تاکید بر حرکت به سمت جذب جوانان بیان کرد: باید محافل روایتگری ما مسجد محور و مدرسه محور و دانشگاه محور باشد و امروز دغدغه رهبر انقلاب جذب جوانان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار