برگزاری محفل شعر و خاطره‌گویی و رونمایی از کتاب دفاع مقدس در اردبیل

محفل شعر و خاطره‌گویی و رونمایی از کتاب «شهید شعر» در اردبیل به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ - 24September 2017
برگزاری محفل شعر و خاطره گویی و رونمایی از کتاب دفاع مقدس در اردبیلبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، محفل شعر و خاطره گویی و رونمایی از کتاب «شهید شعر» مجموعه اشعار دفاع مقدس مرحوم جلیل ناصرآزاد به کوشش رسول ناصرآزاد، به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل امروز (یکشنبه 2 مهر) برگزار شد.
 
در این محفل که در حسینیه نمایشگاه رزمی - فرهنگی عملیات رمضان برپا شد، علی واحد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل طی سخنان کوتاهی به تولید سالانه 30 عنوان کتاب دفاع مقدس در سال‌های 1394 و 1395 توسط اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اشاره و بر تولید 30 عنوان کتاب تا پایان سال جاری تأکید کرد.
 
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اردبیل در ادامه سخنان خود از ارتقای کیفیت کتب تولیدی همزمان با پیگیری تولید 30 عنوان کتاب به طور سالانه سخن گفت.
 
در ادامه این مراسم یاور اسماعیل‌نژاد از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان به بیان خاطراتی از دوران حضور خود در دفاع مقدس گفت و حضور دانش آموزان در محفل خاطره گویی را برای انتقال بهتر معارف دفاع مقدس مؤثر دانست.
 
شعرخوانی، مداحی و رونمایی از کتاب «شهید شعر» مجموعه اشعار دفاع مقدس مرحوم  جلیل ناصرآزاد از تولیدات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل و نیز کتاب «حبیبان خداوند رحمان در قرآن» از رسول ناصرآزاد رونمایی شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار