سردار منفرد:

استحکام پایه‌های نظام در حماسه دفاع مقدس رقم خورد

جانشین پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه هفته دفاع مقدس و ایام محرم فرصتی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت عاشورایی است، گفت: استحکام پایه‌های نظام در حماسه دفاع مقدس رقم خورد.
کد خبر: ۲۵۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ - 24September 2017
استحکام پایه‌های نظام در حماسه دفاع مقدس رقم خورد
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،‌ سردار «مسعود منفرد»  جانشین پلیس آگاهی ناجا  ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و همچنین فرار رسیدن ایام محرم، اظهار داشت: با مقارن شدن دهه اول محرم با هفته دفاع مقدس، امسال دهه اول محرم رنگ و بوی انقلابی و عاشورایی به خود گرفته است.

وی با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح در روز نخست هفته دفاع مقدس نمایش اقتدار مردم و نظام است، افزود: 31 شهریور، سال روز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شد که تا 6 مهر ماه ادامه دارد؛ رژيم بعثی عراق با طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی در 31 شهريور 1359 جنگی تمام عيار را عليه ايران آغاز کرد.

جانشین پلیس آگاهی ناجا به عزم پولادین جوانان شهادت طلب انقلابی اشاره و بیان کرد: در این زمان بود که دفاع مقدس مردم مسلمان و انقلابی ايران شکل گرفت و نيروهای جوان و با اراده به جبهه‌ها شتافتند.

استحکام پایه‌های نظام در حماسه دفاع مقدس رقم خورد

سردار منفرد، وابستگی و اتحاد مردم را در این برهه از زمان بی‌سابقه عنوان کرد و گفت: حماسه دفاع مقدس از سوی مردم با اخلاص و ایثارگر دستاوردهای بی‌نظیری را برای این انقلاب رقم زد که به واسطه آن پایه‌های نظام برای همیشه مستحکم شد.

وی خاطرنشان کرد: بی‌تردید دفاع از خاک و وطن، مقدس‌ترین جهاد است که ملت سلحشور ایران با عزم راسخ خود آن را به جهانیان ثابت کردند.

این مقام ارشد انتظامی، یکی از بارزترین خصوصیات رزمندگان اسلام در دفاع مقدس را بی‌اعتنایی به ظواهر دنیا بیان کرد و گفت: جوانان مبارز در جنگ تحمیلی به همه لذت‌های ظاهری دنیا پشت کردند و دفاع از میهن و نظام اسلامی را توفیقی برای خدمت دیدند.

وی تصریح کرد: شهادت‌طلبی یکی از مهم‌ترین اصولی بود که دلاورمردان عرصه جنگ توانستند با تکیه بر آن مرگی افتخار آفرین برای خود رقم بزنند، که در جنگ، با ایثار و و فداکاری و شهادت در راه خدا برای ما و نسل بعد از ما عزت را به ارمغان آوردند.

جانشین پلیس آگاهی ناجا ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای 8 سال جنگ تحمیلی، بیان کرد: تقارن هفته دفاع مقدس و ایام محرم فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورا است.

آرامش امروز ما، به ایستادگی ملت ما در زمان جنگ برمی‌گردد

وی با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز در کشور مرهون جانفشانی و ایثار شهدا و ایثارگران این مرز و بوم است، گفت: آرامش امروز ما همه به ایستادگی ملت ما در زمان جنگ برمی‌گردد، بدون شک برای حفظ آن نیاز به خدمت رسانی صادقانه به مردم و خانواده معظم شهدا دارد.

سردار منفرد به ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس و همچنین شهادت امام حسین (ع) و یارانش در روز عاشورا، اشاره و بیان کرد: در دوران جنگ تحمیلی، شهدای بسیاری تقدیم نظام شدند که بی‌تردید حادثه کربلا و شهادت امام حسین (ع) و یارانش، نمونه بارز مبارزه حق علیه باطل را به ما نشان می‌دهد که باید از آنها درس آزادگی و شجاعت بگیریم.

این رزمنده جنگ تحمیلی بهترین سال‌های عمرش را خدمت در کنار شهدا، ایثارگران و جانبازان جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: من توفیق این را داشتم تا بتوانم در دوران هشت ساله دفاع مقدس حضور و سهم کوچکی در پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای میهن عزیزم برعهده داشته باشم.

جانشین پلیس آگاهی ناجا، هفته دفاع مقدس را تداعی بخش افتخارات آن دوران دانست و خاطرنشان کرد: در طول دوران خدمتم بعد از جنگ تحمیلی همیشه یاد و خاطره همرزمان و خصوصا کسانی که به درجه رفیع شهادت رسیدند را فراموش نکرده و همواره سعی می‌کنم خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در سرلوحه کاری خود قرار دهم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار