مسئول ستاد پشتیبانی مدافعان حرم استان اردبیل:

امنیت و اقتدار کنونی کشور را مدیون خون بابرکت شهدا هستیم

«حسینی» گفت: امنیت و اقتدار کنونی کشور را مدیون خون بابرکت شهدا هستیم.
کد خبر: ۲۵۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ - 24September 2017
به گزارش دفاع پرس از اردبیل، «سیدشفیع حسینی»، مسئول ستاد پشتیبانی مدافعان حرم استان اردبیل امروز در جلسه هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌ها در اردبیل اظهار داشت: امنیت و اقتدار کنونی کشور را مدیون خون بابرکت شهدا هستیم؛ چرا که رزمندگان اسلام در زمان هشت سال دفاع مقدس با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورا و به تاسی از قیام امام حسین(ع) در مقابل ظلم ایستادگی کردند.

وی در رابطه با فعالیت‌های انجام شده در حوزه پشتیبانی از دفاع از حرم بیان کرد: فرهنگسازی یکی از مهم‌ترین ارکانی است که در حوزه پشتیبانی از دفاع حرم باید به آن توجه داشته باشیم و انتظار داریم که رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها فرهنگسازی کمک به مدافعان حرم را مد نظر قرار داده و رزمندگان اسلام را در مقابله با تکفیری‌های و تروریست‌های خبیث داعش یاری کنند.

حسینی با بیان اینکه امنیت موضوعی است که باید در کشور تداوم یابد، تصریح کرد: در حال حاضر نیز 15 درصد از خاک سوریه در اختیار داعش قرار دارد که برای نابودی تروریست‌های تکفیری داعش باید جبهه مقاومت را پشتیبانی کنیم.

وی گفت:‌ اگر مدافعان حرم و شهدای این عرصه نبودند ما در کشور خود نیز امنیت و آسایش نداشتیم و امیدواریم که مردم در این روزهای محرم مدافعان حرم را تنها نگذاشته و برای یاری آنها کمک کنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار