سرهنگ عفیف تاکید کرد؛

ضرورت ارتقای توان دفاعی در برابر طمع دشمنان

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش با بیان اینکه در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن باید قدرت خود را حفظ کنیم، گفت: تنها راه مقابله در برابر طمع دشمنان و ایجاد بازدارندگی افزایش توان دفاعی است.
کد خبر: ۲۵۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ - 25September 2017
در مقابل طمع دشمنان باید توان دفاعی را ارتقا دهیم
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرهنگ ستاد خلبان «علی عفیف» فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در جلسه فرماندهان یگان‌های عمده این پایگاه، بر تلاش مصرانه فرماندهان جهت افزایش قدرت در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات تاکید کرد.
 
سرهنگ عفیف در ادامه ضمن تسلیت ایام محرم و تاکید بر آموختن درس‌های حماسه عظیم عاشورا و زندگی و شهادت امام حسین (ع)، هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: در شرایط نابسامان کنونی منطقه و جهان، راه حفظ آرامش جامعه و ماندن در صلح، حفظ آمادگی رزمی و قدرت دفاعی است.
 
وی قدرت موثر دفاعی را عامل بازدارنده در برابر طمع دشمنان دانست و گفت: در برابر زیاده خواهی و یاوه‌گویی دشمن ما باید قدرت خود را حفظ کنیم و ارتقا دهیم.

سرهنگ عفیف با یادآوری حضور موثر پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در دفاع مقدس و در سرتاسر جبهه‌های نبرد و اجرای عملیات‌های رزم، شناسایی و ترابری گردان‌های شکاری و هجومی و شنوک این پایگاه گفت: امنیت امروز کشورمان امانت ماندگار آن روزهاست و بر شماست که این امانت عزتمند را با اقتدار به نسل بعد از خود تحویل دهید.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار