همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

رونمایی از 10 عنوان کتاب «عاشورایی» و «دفاع مقدس» در مازندران

همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس 10 عنوان کتاب «عاشورایی» و «دفاع مقدس» در مازندران رونمایی شد.
کد خبر: ۲۵۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ - 25September 2017
رونمایی از 9 عنوان کتاب «عاشورایی» و «دفاع مقدس» در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس در مراسمی با حضور «احد جاودانی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام «اسدالله جعفری» دادستان ساری، رییس مرکز مازندران پژوهی، «حمید هراسانی» رییس سازمان بسیج هنرمندان و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران، 10 عنوان کتاب عاشورایی و دفاع مقدس با عناوین «پلاک بهشت»، «حرم مدافع می‌خواهد»، «راست‌قامتان جاودانه»، «عاشقانه‌های حسینی (ع)»، «فضیلت»، «آثار و برکات زیارت امام حسین (ع)»، «زخمی خاطرات»، «پرسمان فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی»، «ماندگاران» و «عاشورانه» در ساری رونمایی شد.

حجت‌الاسلام جعفری در سخنانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پر از جلوه‌های عاشورایی است که اقتدار امروز ایران اسلامی را رقم‌ زده است، اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس آنچه موجب شد که رزمندگان در مقابل نظام سلطه به پیروزی برسند فرهنگ عاشورایی بود.

وی افزود. شهیدان مدافع حرم و مدافع وطن همچنان پایدار و استوار برای ماندگاری اندیشه و پیام حماسه حسینی جهاد می‌کنند و تا جنایت‌های داعش و کشتار مسلمانان میانمار هست، فرهنگ عاشورا هم هست.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت: امروز حتی کشورهای غربی و پیشرفته نیز به آنچه برای سایر کشورها تجویز می‌کنند باور ندارند در حالی که عاشورا یک دانشگاه است که ایثار، خدامحوری، عشق و مردانگی ره‌آورد آن است و رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس در مکتب عاشورا پرورش یافتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار