یادداشت/ علی مهدیخانی؛

تحقق «وعده نصرت الهی» در هشت سال دفاع مقدس

بزرگ‌ترین نشانه‌های الهی در هشت سال دفاع مقدس تکرار شد که یکی از مهمترین آن‌ها تحقق «وعده نصرت الهی» بود.
کد خبر: ۲۵۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ - 25September 2017
تحقق «وعده نصرت الهی» در هشت سال دفاع مقدسگروه استان‌های دفاع پرس - علی مهدیخانی؛ باز بوی زندگی می‌آید، اما نه از کوچه‌های بهار، بلکه از دشت‌های لاله‌ خیز خوزستان و نسیم عشق و ایثار و فداکاری که با خون خالص‌ترین جوانان این ملت وزیدن گرفته است. از ارتفاعات سرو قامت غرب و شمال غرب که به گرمای خون عزیزانمان برف‌های زمستانی‌شان آب شده و جریان زندگی را در جویبارها و نهرهای زندگی کشورم جاری کرد.

هشت سال دفاع مقدس حیات بخش زندگی مردمی است که برای دفاع از همه هستی و موجودیت خود با تمام سرمایه زندگیشان به پا خواستند و در برابر دشمن ایستادند و بهای گزافی پرداختند که خون‌های پاک 188 هزار شهید، بخش کوچکی از آن است. البته در برابر آنچه که بدست آوردیم این هزینه کوچکی بود و یکی از مهمترین دستاوردهای آن ادای تکلیف بود.

هنوز از آن نسیم‌ها و برف‌های آب شده به خون شهیدان دفاع مقدس لاله‌ها می‌روید که شهید حججی یکی از آنها است.

بزرگ‌ترین نشانه‌های الهی در هشت سال دفاع مقدس تکرار شد که یکی از مهمترین آن‌ها تحقق «وعده نصرت الهی» بود که صدام 2 سال پس از آتش بس و مذاکرات بی حاصل در نتیجه شکست در برابر ملت ایران و نرسیدن به اهدافش، به کویت حمله کرد و مجبور شد تمام شرایط ایران را بپذیرد (نامه ششم صدام 23 مرداد 69) و رسما بگوید شما پیروز شدید.

برای آنان که در پیروزی بزرگ ملت ایران شبهه دارند. امضاء صدام پای این نامه بزرگترین اعتراف به پیروزی ملت ما از زبان دشمنی است که 8 سال با ما جنگید و این شیرین‌ترین لبخند خدا به ملت غیور ایران بود.

ملت ما هشت سال صادقانه و خالصانه آنچه داشت در طبق اخلاص گذاشت و برای خدا و در راه خدا به جنگ با دشمن خدا رفت. خداوند هم به وعده نصرت خود عمل کرد و ضمن نصرت و یاری جبهه حق با شکست صدام و قبول شرایط ایران، وی بدست دشمنی که هیچ کس تصور آنرا نمی کرد (آمریکا) دستگیر و بدست مبارزان عراق که متحدان دیروز و امروز ایران بوده و هستند به شکل ذلیلانه‌ای به دار آویخته شد و این یعنی تحقق «وعده نصرت الهی».

اگر امروز هم صادقانه، خالصانه در مقابل دشمنان خدا ایستادیم حتما نصرت و یاری الهی بر ما نازل خواهد شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها