امام جمعه بهشهر:

عزت و افتخار ما در پیوستن به حرکت امام حسین (ع) است

امام جمعه بهشهر گفت: رمز نجات، عزت و افتخار ما در پیوستن به حرکت آقا اباعبدالله الحسین (ع) است و بدانید که جریان داعش، وهابیت، استکبار و جبهه باطل از شمر و یزیدیان حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۲۵۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ - 25September 2017
بیداری پیام حرکت عاشورایی است/ شهید «حججی» با آرامش خود آمریکا و داعش را شکست دادبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «سید عربعلی جباری» امام جمعه بهشهر صبح امروز در جمع عزاداران حسینی روستای «التپه» با بیان اینکه کربلا و محرم بهار عقل و عاطفه است و عقل حکم می‌کند که پیرو پیشوای سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) باشیم، اظهار داشت: کربلا نمایشگاه زیبایی‌ها، شجاعت، فتوت، ایثار، مردانگی و حریت و آزادی است.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) کشتی نجات و چراغ هدایت است، عنوان کرد: جریان کربلا ارکانی دارد که با این ارکان قیام کربلا شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) پیام‌رسان کربلا بود، افزود: حضرت زینب (س) بانوی قهرمان کربلا چه کرد که امروز مدافعان حرم به عشق دفاع از حرمش سر از پا نمی‌شناسند.

امام جمعه بهشهر تصریح کرد: رمز نجات، عزت و افتخار ما در پیوستن به حرکت آقا اباعبدالله الحسین (ع) است و بدانید که جریان داعش، وهابیت، استکبار و جبهه باطل از شمر و یزیدیان حمایت می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهشهر به پیام داعش مبنی بر نابودی عزاداران حسینی در روز اجتماع حسینی اشاره کرد وگفت: داعش و وهابیت باید بدانند که شیعیان به عاشورا پیوستند؛ چرا که عاشورا اکسیر است و کیمیاگری می‌کنند و نیز یقین بدانید که عاشورا در انسان‌ها تحول ایجاد می‌کند.

جباری اظهار کرد: شهید «حججی» هنگام شهادت با آرامش، آمریکا و داعش را شکست داد و این درس عظمت را از آقا «قاسم بن حسن» آموخت که فرمود شهادت در نزد من از عسل شیرین‌تر است.

وی در پایان از بیداری به عنوان پیام حرکت عاشورا یاد کرد و افزود: نباید دشمنی مثل آمریکا را دست کم بگیریم  که سمبل شیطان بزرگ را در رأس قدرت خود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها