نماینده ولی فقیه در مازندران:

ترامپ و اعوان ‌و انصارش «منکر موثق» هستند

نماینده ولی فقیه در مازندران از ترامپ و اعوان و انصارش به عنوان منکر موثق یاد کرد.
کد خبر: ۲۵۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ - 25September 2017
در مقابل بدعت‌ها و خرافات در عزاداری‌ها بایستیدبه گزارش دفاع پرس از مازندران، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران در همایش سالانه امربه ‌معروف و نهی از منکر در ساری با بیان اینکه امروز منکر موثق ترامپ و اعوان ‌و انصار وی هستند، اظهار داشت: «معروف موثق» مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه قرار بود وزارتخانه‌ای برای امر به‌ معروف و نهی از منکر تشکل شود، گفت: این در حالی ‌که است که در قانون اساسی نیز به این مقوله توجه شده است.

امام جمعه ساری اظهار داشت: باید همانند سایر کارها نظیر ورزش و فرهنگ، سازمانی نیز به حوزه فکری و فرهنگی در امر به‌ معروف و نهی از منکر تشکیل شود.

وی به مقوله امر به‌ معروف لسانی مدنظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و ابیان داشت: همه باید نسبت به این فریضه مهم احساس مسئولیت داشته باشند ولی امروز کمتر شاهد تذکرات لسانی هستیم.

آیت‌الله طبرسی ادامه داد: همان ‌طوری که برای تخلفات رانندگی نظیر سرعت قوانینی داریم باید برای امر به ‌معروف و نهی از منکر نیز تدابیر اجرایی و اعمال قانون داشته باشیم.

وی خواهان اقدام علمی برای امر به‌ معروف و نهی از منکر در جامعه شد و گفت: آیات فراوان و بی‌نظیری در قرآن کریم درباره امر به‌ معروف و نهی از منکر وجود دارد.

نماینده ولی‌ فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر مقوله امر به ‌معروف و نهی از منکر در جامعه کمرنگ شده است، گفت: محرم ماهی است که در آن معروف و منکر بیان‌ شده است.

وی تصریح کرد: آیات و روایات زیادی درباره معروف و منکر در جامعه وجود دارد و باید حرکات ناموزون و بدعت‌های مذهبی را به عنوان منکر در نظر گیریم و با آن مقابله کنیم

آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه اصل عزاداری را قبول داریم، گفت: اما با بدعت‌ها و خرافات در عزاداری‌ها مخالف هستیم و باید جلوی گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار